ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ولیعصر-کوچه مهرگان-پلاک ۱-واحد ۸
  • درباره ما : شرکت شورلول ایران در سال ۲۰۰۶ با همکاری شورلول استرالیا شروع به فعالیت نمود. شرکت شورلول ایران با تکیه بر دانش فنی و ارتباطات بین المللی و آزمایشگاه مجهز خود توانسته است محصولات خود را با کیفیتی برتر و قیمتی قابل رقابت به بازار عرضه و نیازهای مختلف ساخت و ساز را با توجه به ویژگی های هر پروژه مرتفع نماید . موفقیت های روز افزون شرکت شورلول ایران باعث شد تا در سال ۲۰۱۷ شرکت تراکو سوئد با م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شورلول ایران در سال ۲۰۰۶ با همکاری شورلول استرالیا شروع به فعالیت نمود. شرکت شورلول ایران با تکیه بر دانش فنی و ارتباطات بین المللی و آزمایشگاه مجهز خود توانسته است محصولات خود را با کیفیتی برتر و قیمتی قابل رقابت به بازار عرضه و نیازهای مختلف ساخت و ساز را با توجه به ویژگی های هر پروژه مرتفع نماید .

    موفقیت های روز افزون شرکت شورلول ایران باعث شد تا در سال ۲۰۱۷ شرکت تراکو سوئد با مشارکت در این شرکت تبدیل به سهام دار عمده شرکت شورلول ایران شود.

    ارتباطات بین المللی شرکت شورلول باعث شده که توانایی ارائه جدیدترین تکنولوژی ساختمان به هموطنان فراهم گردد.

    شرکت تراکو سوئد با داشتن ۲۰ کارخانه در سراسر جهان و حضور در بیش از ۷۵ کشور ، تجربه زیادی در زمینه فرمولاسیون و ساخت محصولات مختلف با توجه به اقلیم هر کشور دارد.

    همچنین شرکت شورلول ایران معدود شرکتهای ایرانی است که موفق به اخذ گواهینامه فنی در مورد گرمابندی پوسته خارجی ساختمان (ETICS) از مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی شده است شرکت شورلول ایران مفتخر است با تولید محصولات متنوع بر اساس استاندارهای روز جهان که بعضا˝ به آنها اشاره شد به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در ایران شناخته شود .

    بستن
محصولات
گروت ساختمانی بر پایه سیمان با مقاومت بالا