ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۸۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان آفریقا- بالاتر از چهارراه اسفندیار- خیابان شهید رحیمی- شماره ۲
  • درباره ما : شركت سهامي صنايع خاك چيني ايران به عنوان بزرگترین و پرسابقه ترین شرکت تولیدکننده انواع کائولن فرآوری شده به صورت رشته ای و مکانیزه در خاورمیانه و ایران می باشد. این شرکت در سال ۱۳۶۴ تاسیس و کارخانه فرآوری آن در سال ۱۳۷۲به بهره برداری رسیده است.این مجموعه مفتخر است که با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در تولید مواد اولیه همواره پشتیبان صنایع تولید کننده ظروف چینی ،چینی بهداشتی ، کاشی و سرامی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت سهامي صنايع خاك چيني ايران به عنوان بزرگترین و پرسابقه ترین شرکت تولیدکننده انواع کائولن فرآوری شده به صورت رشته ای و مکانیزه در خاورمیانه و ایران می باشد.

    این شرکت در سال ۱۳۶۴ تاسیس و کارخانه فرآوری آن در سال ۱۳۷۲به بهره برداری رسیده است.این مجموعه مفتخر است که با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در تولید مواد اولیه همواره پشتیبان صنایع تولید کننده ظروف چینی ،چینی بهداشتی ، کاشی و سرامیک ،مقره سازی عایق ها، سیمان سفید و بتن سبک و ... بوده است . ظرفیت اسمی این مجموعه ۱۵۰ هزار تن محصول فرآوری شده و ۳۵۰ هزار تن محصول درجه بندی بوده که با اصلاح روشهای بهره برداری به تو لید ۱۸۰ هزار تن انواع کائولن فرآوری شده درسال رسیده است.

    در حال حاضر افزایش تولید،ارتقاء کیفیت و توسعه بازارهای داخلی و خارجی در صدر برنامه های استراتژیک این شرکت قرار دارد.

    معدن کائولن زنوز

    این معدن با ذخیره قطعی ۶۰ میلیون تنی و ذخیره احتمالی یکصد میلیون تنی و با استخراج سالیانه بیش از ۵۵۰ هزار تن بزرگترین معدن کائولن خاورمیانه می باشد که قدمت آن به سال ۱۳۳۳ هجری شمسی برمی گردد.این معدن با مساحت بیش از ۱۴۰ کیلومتر مربع در استان آذربایجان شرقی و در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی شهرستان مرند واقع شده است. روش استخراج این معدن به صورت روباز پلکانی و در قالب طرح جامع که با قویترین نرم افزارهای معدن طراحی شده است صورت می گیرد. در این معدن حدود ۱۰ هزار متر حفاری در ۷۰ گمانه انجام گرفته و این عملیات همچنان ادامه دارد.

    بعضی از مزیت های محصولات این شرکت

    □ Fe۲O۲کم و TiO۲جزیی که سفیدی بالایی را تضمین می کند.

    □ استحکام خمشی بالا

    □ سرعت ریخته گری بالا

    □ خواص رئولوژیکی خوب

    □ محصولات یکنواخت و با کیفیت ثابت که توسط معدن زنوز با ۵۰ میلیون تن ذخیره پشتیبانی می شود.

    خطوط تولید

    خطوط تولید شامل سه بخش عمده زیر می باشد:

    خردایش ، همگن سازی و تولید پودر ۲- فرآوری به روش تر ۳- آبگیری و خشک کردن

    در بخش اول مواد اولیه که به صورت کلوخه از معدن وارد و در انبار مواد اولیه ذخیره شده در دو مرحله سنگ شکنی تا ابعاد زیر ۴۰ میلیمتر خردایش و در سالن همگن سازی انباشت و همگن می گردد. سپس بوسیله آسیابهای غلطکی ، تا حد تعریف شده پودر و میکرونیزه می شود.قسمتی از این پودر بفروش رسیده و قسمت عمده آن به بخش دوم انتقال می یابد.

    در بخش دوم خط تولید ، پودر و آب مخلوط و به شکل دوغاب وارد مسیر فرآوری می شود. ابتدا یک مرحله زبره گیری با سرند افقی حلزونی انجام و سپس بوسیله چند مرحله هیدروسیکلون در ابعاد مختلف سیلیس زدایی و افزایش عیار کائولن انجام می گردد. برای محصولات مختلف سطح سیلیس زدایی و عیار کائولن متفاوت بوده و این کار متناسب با ویژگیهای محصول انجام می گیرد.در انتهای این بخش محصول فرآوری شده به شکل ذرات معلق در دوغابی رقیق به بخش سوم منتقل می شود. کار آبگیری در بخش سوم توسط تیکنرهای رسوب دهنده و فیلترپرسها انجام می شود. خمیر کیک حاصله از فیلترپرسها پس از عبور از اکسترودر به شکل رشته ایی وارد سه دستگاه خشک کن از نوع نواری سه گانه شده و به روش غیرمستقیم با هوای تمیز که طی عبور از مبدلهای حرارتی گرم شده خشک می گردد و محصول نهایی به شکل رشته ای و میکرونیزه به قسمت بسته بندی منتقل می شود.

    بسته بندی

    محصولات فرآوری شده در کیسه های یک تنی و پاکتهای ۵۰کیلویی برحسب نوع محصول به صورت پودر و رشته ای بسته بندی و به مشتریان عرضه می شود. انواع کائولن درجه بندی شده به صورت همگن در دپوهای مربوطه انبارش شده و با دانه بندیهای مختلف به مشتریان عرضه می گردد.

    صادرات

    محصولات این شرکت به صورت مستقیم به کشورهای چین،هند ترکیه ،بنگلادش ،اندونزی ،ترکمنستان،ارمنستان،پاکستان،امارات و ژاپن صادر می گردد.

    مرکز تحقیقات و کنترل کیفیت

    این مرکز با دارا بودن آزمایشگاههای شیمی،فیزیک و سرامیک و بخش آماده سازی و پایلوت ، با بهره گیری از کادر مجرب و امکانات و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی در زمینه های زیر فعالیت می نماید:

    □ کنترل کیفیت مواد اولیه معدنی از مراحل استخراج و حمل تا دپو سازی در محوطه کارخانه

    □ کنترل کیفیت محصول در مراحل مختلف فرآیند تولید و محصول نهایی

    □ ارائه خدمات به سایر شرکتهای معدنی و چینی و سرامیک در زمینه های مختلف

    واحد پایلوت پلنت

    این بخش مجهز به بلانجر،هیدروسیکلون،فیلتر پرس و سایر تجهیزات آزمایشگاهی فرآوری می باشد که در فازهای مطالعاتی به کار گرفته می شوند.در بخش آماده سازی با بکارگیری تجهیزاتی چون سنگ شکن فکی، آسیاب چکشی، جارمیل،فست میل و ... مواد اولیه معدنی جهت تعیین خواص فیزیکی و شیمیایی آماده سازی می شوند.

    آزمایشگاه فیزیک

    در این آزمایشگاه با استفاده از دستگاهها و تجهیزات پیشرفته ، خواص فیزیکی مختلف به شرح ذیل اندازه گیری می شود:

    ۱-سفیدی قبل و پس از پخت ۲- ویسکوزیته ریزشی و دینامیک ۳-درصد رطوبت ۴- منحنی توزیع دانه بندی ۵- آنالیز سرندی تر و خشک ۶-منحنی های آنالیز حرارتی ۷-استحکام خمشی خام و پخت ۸-درصد جذب آب ۹- درصد انقباض خشک و پخت ۱۰-پلاستیسیته ففرکورن ۱۱- میزان سایش ۱۲- جرم حجمی و وزن مخصوص دوغاب کائولن

    آزمایشگاه شیمی

    در این آزمایشگاه با انجام آنالیز شیمیایی تر ، اکسیدهایی چون L.O.I-K۲O-Na۲O-Al۲O۳-SiO۲-MgO-TiO۲-CaO-SO۴-Fe۲O۳ اندازه گیری می شود.این آزمایشگاه مجهز به اسپکتروفوتومتر،فلیم فوتومتر، دستگاه جذب اتمی و .. می باشد.کلیه محصولات خام و فرآوری شده و نمونه های مراحل تولید، روزانه در این آزمایشگاهها مورد آنالیز شیمیایی و تعیین خواص فیزیکی قرار می گیرند.

    بستن
محصولات
STNP
ST5-3
ZS
ZK2B
ZMK2
ZWNK1-T