ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : قرچک-نرسیده به ورامین-میدان ۱۵خرداد-پویینک شمالی-خیابان پارک-کوچه قالیشویی-پلاک ۱۴
  • درباره ما : صنایع کاشی و سرامیک زمرد ۲۵ سال پیش با همت و توسط مدیر فروش آن زمان شرکت کاشی مرجان، مرحوم جناب آقای قریشی و مدیریت محترم شرکت تکسرام ، جناب آقای اخوان و توسط اینجانب محسن صالحی در شهرستان ورامین تاسیس گردید .محصولات این کارخانه ، معرق کاشی و سرامیک و تولید گل و حاشیه است . در زمان شروع کار این کارخانه در ایران کسی قادر به تولید این محصولات نبود.با گذشت سالها و تجربه های به دست آمده ، تو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایع کاشی و سرامیک زمرد ۲۵ سال پیش با همت و توسط مدیر فروش آن زمان شرکت کاشی مرجان، مرحوم جناب آقای قریشی و مدیریت محترم شرکت تکسرام ، جناب آقای اخوان و توسط اینجانب محسن صالحی در شهرستان ورامین تاسیس گردید .
    محصولات این کارخانه ، معرق کاشی و سرامیک و تولید گل و حاشیه است . در زمان شروع کار این کارخانه در ایران کسی قادر به تولید این محصولات نبود.
    با گذشت سالها و تجربه های به دست آمده ، تولید کاشی های استخری را با همکاری شرکت یلدیز ترکیه را آغاز نمودیم .
    این کاشی ها به علت تلورانس نور و آب زیبایی خاصی را به وجود می آورند که امروزه مورد توجه بسیاری از کشور های اروپایی قرار گرفته ومد شده است.
    در پشت کاشی ها یک نوع توری فایبر گلاس که از کشور چین وارد می شد نصب میشود با شروع تحریم ها واردات این نوع توری ها قطع وما و کارخانجات بزرگ را درگیر مشکلات و معضلات اساسی کرد.
    ما با همکاری شرکت یلدیز ترکیه بافت توری از مواد پلی استر که در تمام کشورهای اروپایی بافته و در کارخانجات سنگ و سرامیک و شیشه کاربرد دارد در ایران یافته وتکمیل و راه اندازی نموده ایم.
    امید است که بتوانیم در خدمت به صنعت کشورمان سهمی هرچند ناچیز را داشته باشیم.

    بستن
محصولات
توری-A5
توری-A7
کاشی پاریس با CNCطلایی
کاشی موزاییکی سورنا با کوتینگ نقره ای
کاشی زمرد مورو
کاشی موزائیکی گلکسی مشکی زمرد