ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
گروه صنعتی و تحقیقاتی فرآورد شیمیایی ظریف
  • تعداد بازدید : ۴۸۹ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCEdBIwOIMEOIGxp-VZnChRA
  • آدرس : تهران – گیشا – خیابان ۳۱ – پلاک ۲۶
  • درباره ما : گروه صنعتی و تحقیقاتی فرآورد شیمیایی ظریف از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در زمینه تولید و توسعه فرآورده های شیمیایی آغاز نمود و با بیش از ۳۰ سال سابقه تحقیقات و تولید در حوزه مواد شیمیایی صنعتی، در سال ۱۳۹۵، تحت عنوان سهند شیمی، وارد عرصه تولید محصولات شیمیایی مرتبط با صنعت ساختمان شده است. گروه سهند شیمی با هدف تولید محصولی با کیفیت، مطلوب و سازگار با نیاز مصرف کننده، نسبت به تکمیل و گسترش ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی و تحقیقاتی فرآورد شیمیایی ظریف از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در زمینه تولید و توسعه فرآورده های شیمیایی آغاز نمود و با بیش از ۳۰ سال سابقه تحقیقات و تولید در حوزه مواد شیمیایی صنعتی، در سال ۱۳۹۵، تحت عنوان سهند شیمی، وارد عرصه تولید محصولات شیمیایی مرتبط با صنعت ساختمان شده است. گروه سهند شیمی با هدف تولید محصولی با کیفیت، مطلوب و سازگار با نیاز مصرف کننده، نسبت به تکمیل و گسترش تیم تحقیقاتی خود، اقدام و با تشکیل مرکز تحقیق و توسعه در کنار تجهیز واحدهای تولیدی، طراحی محصولات جدید بر اساس نیاز مشتریان را بعنوان مأموریت سازمانی خود، تعریف نموده است.

    چشم انداز مجموعه سهند شیمی، نقض و تغییر در باوری است که کیفیت محصولات ساخت داخل را قابل اعتماد نمی داند و البته برای تحقق این مهم، مستمراً در راستای تعریف و تولید فرهنگ سازمانی جدید و مستقل، حرکت می‌کند.

    مهمترین استراتژی سهند شیمی، بی‌باکی در نگاه به آینده، استقلال در فن‌آوری بویژه در محدوده فرآیندهای برونسپاری شده، اصرار و استمرار بر الزامات کیفی خود بدون توجه به سیاستهای تولیدکنندگان محصولات مشابه و در نهایت، حفظ تقدم اعتماد مشتری بر بهره‌وری است.

    سهند شیمی ضمن فعالیت در انجمن تولید کنندگان مواد شیمیایی صنعت ساختمان و انجمن بتن ایران، موفق به اخذ پروانه استاندارد ۱۲۴۹۲ در زمینه تولید چسب های کاشی از انجمن ملی استاندارد گردیده است تا علاوه بر تضمین کیفیت محصول خود، بهینه سازی مستمر و عرضه پیوسته محصولات نوآورانه و کاربردی را محقق نماید.

    بستن
گواهی نامه ها
انجمن تولید کنندگان مواد شیمیایی صنعت ساختمان
علامت استاندارد ایران
گواهینامه ثبت علامت تجاری
گواهینامه نظام مالیات ارزش افزوده
محصولات
آب بند دوجزئی
آبگریز کننده نما پایه حلال
پاک کننده سرامیک و کاشی
پرایمر ساختمانی
پودر بندکشی آنتی باکتریال
پودر بندکشی ضد اسید
چسب بتن
چسب بتن لاتکس
چسب بلوک
چسب کاشی استخری
چسب کاشی پرسلان
چسب کاشی دو جزئی
چسب کاشی سوپر استاندارد
صلیب کاشی
کلیپس و گوه