ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۶۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : یزد-سه راه آبنما-بلوار سید محمد پاکنژاد-کوچه مسجد پیر حسین-شرکت کاشی آبادیس
  • درباره ما : ارائه محصولات متنوع در رنگهای زیبا و سایزهای مختلف که نیاز اصلی معماران جامعه، مهندسین و مصرف کنندگان عزیز می باشد را از اصلی ترین اهداف و خدمات خود میدانیم. فعالیت با بزرگترین و بهترین تولید کنندگان این صنعت و استفاده از معماری و طرحهای بروز و مهندسی ترکیب به ما امکان خلق محصولاتی فاخر و در خور مصرف کنندگان عزیر را بما می دهد. همیشه قدر دان حمایت پرشکوهتان خواهیم بود و همواره برترینها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ارائه محصولات متنوع در رنگهای زیبا و سایزهای مختلف که نیاز اصلی معماران جامعه، مهندسین و مصرف کنندگان عزیز می باشد را از اصلی ترین اهداف و خدمات خود میدانیم.

    فعالیت با بزرگترین و بهترین تولید کنندگان این صنعت و استفاده از معماری و طرحهای بروز و مهندسی ترکیب به ما امکان خلق محصولاتی فاخر و در خور مصرف کنندگان عزیر را بما می دهد.

    همیشه قدر دان حمایت پرشکوهتان خواهیم بود و همواره برترینها را تقدیم شما همراهان همیشگی خواهیم نمود.

    آبادیس را با شکوهی ماندگار، طرحهای زیبا و طیف رنگهای متنوع تقدیم شما میکنیم تا با بهره گیری از آن محیط زندگی خود را با شکوه، شاد و توام با آرامشی ماندگار پدید آورید. آبادیس، استراتژی اصلی خود را بر پایه ارائه بهترین و بروز طرحها بصورت ست کامل شامل کلیه قطعات دیوار و کف بنا نهاده است.

    اعتقاد داریم باید محصولاتی مطابق استانداردهای جهانی، تقدیم جامعه طراحان و مهندسان صنعت ساختمان نماییم تا محیط هایی با شکوه و ماندگار را در محیط زندگی حامیان این برند پدید آوریم.

    بستن