ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-انتهای اتوبان نواب صفوی-خیابان شهید غلامرضایی(زمزم)-روبروی پارک زمزم-پلاک ۳۸۱
  • درباره ما : کاشی و سرامیک آراد در سال ۱۳۹۶ با ماهیت حقیقی و موضوع فعالیت ارائه انوع کاشی و سرامیک فعالیت خود را آغاز نمود. این مرکز فعالیت خود را در بخش کاشی و سرامیک و انواع ماکروکریستالهای سه بعدی شروع کرده و با توسعه دامنه فعالیت در این مدت کوتاه با حضور در پروژه های مهندسی و اجرایی مختلف تجارب ارزشمندی در این راستا بدست آورده است. در حال حاضر کاشی و سرامیک آراد با ورود به تولید، عرضه و بخش انو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کاشی و سرامیک آراد در سال ۱۳۹۶ با ماهیت حقیقی و موضوع فعالیت ارائه انوع کاشی و سرامیک فعالیت خود را آغاز نمود.

    این مرکز فعالیت خود را در بخش کاشی و سرامیک و انواع ماکروکریستالهای سه بعدی شروع کرده و با توسعه دامنه فعالیت در این مدت کوتاه با حضور در پروژه های مهندسی و اجرایی مختلف تجارب ارزشمندی در این راستا بدست آورده است.

    در حال حاضر کاشی و سرامیک آراد با ورود به تولید، عرضه و بخش انواع گرانیت ماکروکریستال سه بعدی امید دارد در مسیر پروژه های شاخص، توام با گسترش جغرافیایی فعالیت خود را در بهینه وسیع کشور جمهوری اسلامی و دیگر کشورهای جهان خصوصا کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای گام های ارزشمندی بردارد.

    ما برآنیم تا با همراهی شما نمایندگان و همکاران گرامی، به نام و توانمندی خود بیفزاییم تا جهت اجرایی اهداف بلند مدت خود با نماد شعار ما می توانیم تکیه گاه قدرتمند مشتریان خود باشیم.

    بستن