ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : کیلومتر ۲۵ جاده شیراز- اصفهان، ابتدای ورودی زرقان، خیابان کارگر
  • درباره ما : شرکت لعابيران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لعاب در ایران و اولین صادر کننده لعاب در کشور در سال۱۳۶۰ در ۲۵ کیلومتری شهرتاریخی شیراز در مسیر یادگار تمدن باستان ایران، تخت جمشید، تاسیس گردید. کل مساحت زمین کارخانه ۸ هکتار است.ظرفیت تولید سالیانه شامل ۲۰۰۰۰ تن فريت ، ۱۵۰۰۰ تن لعاب و ۱۵۰تن رنگ مي باشد. شرکت لعابیران در حال حاضر با اجرای طرح های توسعه، همراه با به روز رسانی و توسعه تکنولوژی ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لعابيران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لعاب در ایران و اولین صادر کننده لعاب در کشور در سال۱۳۶۰ در ۲۵ کیلومتری شهرتاریخی شیراز در مسیر یادگار تمدن باستان ایران، تخت جمشید، تاسیس گردید. کل مساحت زمین کارخانه ۸ هکتار است.ظرفیت تولید سالیانه شامل ۲۰۰۰۰ تن فريت ، ۱۵۰۰۰ تن لعاب و ۱۵۰تن رنگ مي باشد.

    شرکت لعابیران در حال حاضر با اجرای طرح های توسعه، همراه با به روز رسانی و توسعه تکنولوژی کوره های ثابت و اتوماسیون کوره های دوار و تجهیز به آخرین تکنولوژی مدرن روز، توانایی تولید انواع فریت، لعاب، انگوب، پودر چاپ و رنگ برای تمامی فرآیندهای تولید کاشی و سرامیک مانند دوپخت، مونوپروزا، کف و پرسلان را دارا می باشد.

    شرکت لعابیران با در اختیار داشتن واحد تحقیق و توسعه مجهز و برنامه ریزی جهت ایجاد آزمایشگاه رنگ و جوهر دیجیتال و همچنین بهره گیری از کارشناسان مجرب، از توانمندی بالایی در طراحی و تولید انواع رنگ و لعاب، ارائه خدمات فنی و مهندسی مناسب و پاسخگویی به تمامی نیازهای مشتریان برخوردار است. مشتریان عمده شرکت لعابیران معروفترین و معتبرترین کارخانجات تولید کننده کاشی و سرامیک می باشند.

    این شرکت مفتخر است در سایه اتخاذ سیاست های هوشمندانه مبتنی بر اصل مشتری مداری حضور قابل توجهی در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد.

    شرکت لعابیران در راستای طرح های توسعه بزودی با نصب و راه اندازی کوره های ثابت با تکنولوژی جدید ظرفیت تولید فریت را به ۳۵۰۰۰ تن در سال افزایش خواهد داد و همچنین با مشارکت با یکی از معتبرترین شرکت های پیشرو اروپایی، نسبت به تهیه و تامین انواع جوهرهای دیجیتال مطابق با نیازها بازار در آینده نزدیک اقدام خواهد نمود .

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
پودر چاپ
رنگدانه های سرامیکی
لعاب
فریت
وتروزا (لعاب شیشه)
محصولات ویژه