ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۷ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/omidalborzsteel
  • آدرس : تهران-میدان آرژانتین-ابتدای بخارست-خیابان نوزدهم-پلاک ۱۸-طبقه ۶-واحد ۱۲
  • درباره ما : این مجموعه در طول سال های فعالیت خود با بسیاری از برند های معتبر داخلی و خارجی معتبر در حوزه محصولات فولادی همکاری داشته و دارد. از مهمترین ارزش های این شرکت تعهد بر پایبندی به اصول حرفه ای اخلاقی کسب و کار، تجارت و رقابت عادلانه و بر پایه صداقت و امانت ... این مجموعه در سال ۱۳۴۲ در محدوده بازار و خیابان خیام تهران در دو حوزه بازرگانی مقاطع فولادی و برشکاری ورق های فولادی فعالیت خود را ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این مجموعه در طول سال های فعالیت خود با بسیاری از برند های معتبر داخلی و خارجی معتبر در حوزه محصولات فولادی همکاری داشته و دارد. از مهمترین ارزش های این شرکت تعهد بر پایبندی به اصول حرفه ای اخلاقی کسب و کار، تجارت و رقابت عادلانه و بر پایه صداقت و امانت ...


    این مجموعه در سال ۱۳۴۲ در محدوده بازار و خیابان خیام تهران در دو حوزه بازرگانی مقاطع فولادی و برشکاری ورق های فولادی فعالیت خود را آغاز و در سال ۱۳۸۳ شرکت لوله پروفیل امید البرز تاسیس و همچنین در کنار بازرگانی (واردات و صادرات)، کار تولید نیز به فعالیت مجموعه افزوده شد. این مجموعه همواره در طول سال های فعالیت خود توسعه مستمر، کارآفرینی و تولید اشتغال را از اهداف اساسی خود قرار داده است و در همین راستا در سال ۱۳۸۴ کارگاره برشکاری خود را به منطقه شورآباد واقع در جاده قدیم قم انتقال داد و در سال ۱۳۸۷ شرکت فولاد گل مشکین با هدف توسعه فعالیت های بازرگانی داخلی و خارجی به ثبت رسمی رساند. در سال های اخیر نیز شرکت با تکمیل سبد محصولات خود و فراهم نمودن بستری برای عرضه مقاطع اصلی فولادی با بهترین کیفیت و بهترین قیمت بصورت بی واسطه و یکجا، شعبه خود در بازارآهن شادآباد تهران را افتتاح نمود. این مجموعه با لطف خدای متعال توانسته است برای تعداد ۱۳۰ نفر بطور مستقیم و حدود سیصد نفر بطور غیر مستقیم ایجاد اشتغال نماید.
    شرکت لوله پروفیل امید البرز با تمرکز بر حوزه تولید لوله و پروفیل فولادی به صورت سهامی خاص در شهرک صنعتی اشتهارد واقع در استان البرز تاسیس شد و از ظرفیت تولید سالانه صد هزار تن برخوردار است.

    این مجموعه در طول سال های فعالیت خود با بسیاری از برند های معتبر داخلی و خارجی معتبر در حوزه محصولات فولادی همکاری داشته و دارد.
    از مهمترین ارزش های این شرکت تعهد بر پایبندی به اصول حرفه ای اخلاقی کسب و کار، تجارت و رقابت عادلانه و بر پایه صداقت و امانت داری بوده است، همین امر موجب خوشنامی این شرکت در بین تأمین کنندگان و مشتریان مقاطع فولادی داخلی و خارجی شده است. در سال های اخیر شرکت امید البرز بعنوان نماینده شرکت هیوندایی استیل کره جنوبی اقدام به واردات برخی محصولات این شرکت از جمله انواع تیرآهن هاش سبک و سنگین به کشور بوده که بخشی از نیاز کشور به این محصول را تأمین نموده است. در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ شرکت امید البرز بعنوان نماینده برگزیده به مجمع جهانی این شرکت در کره جنوبی دعوت و مورد تقدیر مدیران ارشد هیوندایی استیل قرار گرفت.
    مدیران این مجموعه با توکل بر خدای متعال و تکیه بر توانمندی‌های صنعتی و نیروی انسانی مجرب خود همواره در صدد توسعه فعالیت های خود، ایجاد اشتغال پایدار، بهبود کیفیت محصولات و خدمات خود به مشتریان بوده و خواهند بود.

    بستن
محصولات
میلگرد ساده
میلگرد کلافی
ورق سیاه(گرم)
ورق روغنی(سرد)
ورق گالوانیزه
ورق اسید شویی
ورق آجدار
ورق رنگی
ورق استیل
ورق قلع اندود
پروفیل مربع مستطیل
پروفیل ها از پرکاربرد ترین مواد اولیه ساخت مقاطع فولادی هستند که بواسطه آنها پروفیل های باز و بسته متعددی تولید می شود که هرکدام خصوصیات منحصر بفرد و ویژگی های خاص خود را در صنایع گوناگون دارند. مهمترین کاربردهای آنها در صنعت ساختمان، خودرو، کشتی سازی، نظامی و غیره می باشد، یکی از انواع پر کاربرد این سطح مقطع پروفیل مربع مستطیل می باشد که در صنایع گوناگونی کاربرد فراوان دارد
لوله مانیسمان
لوله تست آب
لوله تست گاز
لوله داربستی
لوله جدارچاه
تیر آهن هاش سنگین HEB
تیرآهن سبک HEA
نبشی
ناودانی فولادی
بیلت
شمش فابریک
بلوم