ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان- منطقه صنعتی دولت آباد-انتهای خیابان شهریار
  • درباره ما : کارخانجات آجر تیراژه در سال ۱۳۶۸ در استان اصفهان و با نام "آجر نمای خدادادی" آغاز به کار کرد. از ابتدای راه اندازی کارخانه، همواره طرح توسعه کمی و کیفی مدنظر بوده و در دستور کار این گروه قرارداشته است.در همین راستا در سال ۱۳۷۴ کارخانه آجر سهند تبریز با سابقه تولید از سال ۱۳۵۵ خریداری و به مجموعه اضافه گردید و در سال ۱۳۹۳ کارخانه آجر نمای خدادادی و کارخانه آجر سفال سهند تبریز در یکدیگر اد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانجات آجر تیراژه در سال ۱۳۶۸ در استان اصفهان و با نام "آجر نمای خدادادی" آغاز به کار کرد. از ابتدای راه اندازی کارخانه، همواره طرح توسعه کمی و کیفی مدنظر بوده و در دستور کار این گروه قرارداشته است.در همین راستا در سال ۱۳۷۴ کارخانه آجر سهند تبریز با سابقه تولید از سال ۱۳۵۵ خریداری و به مجموعه اضافه گردید و در سال ۱۳۹۳ کارخانه آجر نمای خدادادی و کارخانه آجر سفال سهند تبریز در یکدیگر ادغام و تحت عنوان "گروه کارخانجات آجر تیراژه" به فعالیت خود ادامه می دهند.
    در حال حاضر گروه کارخانجات تیراژه بر اساس استانداردهای ملی ایران (isiri۰۰۷) و سایر استانداردهای بین المللی نظیر:
    ISO۲۰۰۸:۹۰۰۱ / ISO ۲۰۰۴:۱۴۰۰۱ / OHSAS ۲۰۰۷:۱۸۰۰۱ و با برخورداری از آزمایشگاه کنترل کیفیت مجهز، قادر به تولید انواع محصولات آجری شامل: آجر نسوز، رستیک، قزاقی(خشتی،دست ساز) و همچنین سایر محصولات سفالی نظیر سفال ۱۰ و ۱۵ و لفتون می باشد.
    مشارکت در پروژه های بزرگ سازمان های خصوصی و دولتی، انبوه سازان و حضور فعال در بازارهای داخلی خارجی گویای کیفیت بالای محصولات این گروه هستند.
    گروه کارخانجات آجر تیراژه دارای پرسنل متخصص، مجرب و آگاه بوده که به یاری حمد مجموعه را به سوی اهداف متعالی خود یعنی رضایت مشتریان و حفظ کیفیت محصول و ارائه محصولات جدید پیش می برند.
    رمز موفقست گروه "قدرت تطبیق در پاسخگویی به نیازهای مشتری، استانداردهای ملی و بین المللی" است.در این گروه، مشتریان دارای ارزشی بالا بوده و از ترکیبی کامل از خدمات شامل محصولات کیفی، تحقیق وتوسعه خلاق، تجربه ملی و بین المللی و تحویل قابل اطمینان کالا برخوردارند. این امر از طریق رویکردی مبتنی بر خدمات رسانی که در تمام فرایندهای درونی و بیرونی شرکت جاری است پشتیبانی می گردد.
    گروه کارخانجات آجر تیراژه تمام سعی و تلاش خود را به کار میگیرد تا کیفیتی درخور معماری ایرانی، اسلامی داشته باشد

    بستن
محصولات
رستیک انگلیسی
ابروباد نسوز شکلاتی
قزاقی خشتی
پلاک قرمز
کفپوش
نسوز سفید
آجر
آجر ال قهوه ای
آجر خشتی بنفش
آجر خشتی خاکستری
آجر خشتی گلبهی
آجر سپهر
آجر سفید
آجر قزاقی
آجر قهوه ای نسکافه ای
آجر کف رستیک RT720
آجر کف فرش B720
آجر مشکی
آجر نسوز انگلیسی
آجرکف فرش B620
آجرکف فرش RT720
آجرلاکچری
آجرلوکس
آجرهلندی
ابروباد چوبی
بادبر قرمز
تکنیک
نما
نما شیک ساختمان