ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : شیراز- خیابان قصردشت- ابتدای بلوار شاهد- پلاک ۱۸۴
  • درباره ما : گروه صنعتي و گردشگری پولادکف در سال ۱۳۵۸ و با تاسيس شرکت روئين کف موجوديت يافت . شرکت روئين کف يکي از بنيان گذاران سقف هاي تيرچه بلوک در استان فارس است که سهم بسزايي در ترويج سقف هاي تيرچه بلوک دارد.تا سال ۱۳۶۳ اغلب تيرچه هاي مصرفي در ايران بصورت دستي جوشکاري و توليد مي شدند . گروه صنعتي پولادکف به منظور توليد خرپای ميلگردی ، شرکت پولادکف را در سال ۱۳۶۳ راه اندازي نمود. با توجه به مصرف ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتي و گردشگری پولادکف در سال ۱۳۵۸ و با تاسيس شرکت روئين کف موجوديت يافت . شرکت روئين کف يکي از بنيان گذاران سقف هاي تيرچه بلوک در استان فارس است که سهم بسزايي در ترويج سقف هاي تيرچه بلوک دارد.تا سال ۱۳۶۳ اغلب تيرچه هاي مصرفي در ايران بصورت دستي جوشکاري و توليد مي شدند . گروه صنعتي پولادکف به منظور توليد خرپای ميلگردی ، شرکت پولادکف را در سال ۱۳۶۳ راه اندازي نمود. با توجه به مصرف روزافزون شبکه درکشورهاي پيشرفته ، گروه صنعتي پولادکف در سال ۱۳۶۷ ماشين شبکه زني مدرني را وارد و در خط توليد خود قرار داد.
    در پايان جنگ تحميلي و رونق ساخت و ساز در ايران ، ماشين آلات جديد و مدرن ديگري به خطوط توليد کارخانه پولادکف اضافه شد. علاوه بر آن با تاسيس و بهره برداري کارخانجات جديد فولاد شيراز و پولادآفرين ، گروه صنعتي پولادکف بزرگتر و بزرگتر گرديد. کارخانجات فولادشيراز و پولادآفرين هم در زمينه توليد خرپای میلگردی مشغول فعاليت مي باشند . خيلي زود نيز شرکت روئين کف که توليدکننده تيرچه و بلوک بود، توليدکننده خرپای میلگردی گرديد.
    در حاليکه مصرف ميلگرد ساده و کلاف در گروه صنعتي پولادکف افزايش مي يافت ، توليد آن در کارخانه ذوب آهن اصفهان ثابت ماند و باعث گرديد تا تهيه مواد اوليه براي گروه صنعتي پولادکف با مشکلات جدي روبرو شود . گروه صنعتي پولادکف در جهت رفع اين مشکل در سال ۱۳۸۲ اولين کارخانه نورد گرم استان فارس را تاسيس کرد و در سال ۱۳۸۷ به بهره برداري رسانيد. اين کارخانه علاوه بر تهيه مواد اوليه گروه صنعتي پولادکف، کمک بزرگي به رفع کمبود ميلگرد کلاف ساده و آجدار براي ساير توليدکنندگان داشته است.
    مصرف روزافزون شبکه ميلگردي در سقفهاي کامپوزيت و ساير سازه هاي ساختماني ، گروه صنعتي پولادکف را مصمم به توسعه خط توليد شبکه ميلگردي نمود. به طوريکه در سال ۱۳۸۷ يکي از بزرگترين خطوط توليد شبکهميلگردی جهان در کارخانه پولادکف پانل راه اندازي گرديد. با نصب اين ماشين آلات عظيم ، طيف گسترده اي از شبکه ميلگردي در گروه صنعتي پولادکف توليد مي گردد.
    گروه صنعتي و گردشگری پولادکف در قدمي ديگر و در جهت خدمت مستقيم تر به مردم ، مجموعه تفريحي ورزشي پولادکف را در منطقه سپيدان راه اندازي نموده است. در اين مجموعه ، اولين تله کابين جنوب کشور نصب شده است. اين تله کابين تنها تله کابين ايران است که پس از انقلاب براي ورزش هاي زمستاني نصب و راه اندازي گرديده است. اين مجموعه داراي چندين دستگاه تلسکي ، ماشينهاي پيست کوب و مدرسه اسکي است که محيطي مناسب را جهت ورزشهاي زمستاني به وجود آورده است . علاوه بر آن، ماشين هاي ورزشي و تفريحي ديگري از جمله موتورهاي برفي، ماشین های باگی، ماشين هاي کوهستان و چرخهاي هوشمند در مجموعه ارائه مي گردد. مجموعه داراي يک پيست کارتينگ نيز مي باشد. ورزشها و تفريحات ديگري چون زیپ لاین، اسب سواري ، دوچرخه سواري ، قايق سواري ، بيليارد و درشکه نيز در اين مجموعه برقرار است

    بستن