ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-پاسداران-روبروی گلستان سوم-پلاک ۳۴۸-طبقه دوم-واحد ۸
  • درباره ما : مجموعه صنعتی ذوب آلیاژ در سال ۱۳۶۷ در زمینی به مساحت ۴،۰۰۰ متر مربع واقع در خاتون آباد فعالیت خود را به عنوان پیشگام تولید مقاطع برنجی در بخش خصوصی و به کمک دانش فنی مهندسین ایرانی و متخصصین بازنشسته برنج سازی صنایع دفاع با دو کوره القایی و یک پرس اکستروژن آغاز نمود. شایان ذکر است، مجموعه ذوب آلیاژ اولین تولید کننده در بخش خصوصی است که از کوره های القایی در این صنعت بهره برده است. در او ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه صنعتی ذوب آلیاژ در سال ۱۳۶۷ در زمینی به مساحت ۴،۰۰۰ متر مربع واقع در خاتون آباد فعالیت خود را به عنوان پیشگام تولید مقاطع برنجی در بخش خصوصی و به کمک دانش فنی مهندسین ایرانی و متخصصین بازنشسته برنج سازی صنایع دفاع با دو کوره القایی و یک پرس اکستروژن آغاز نمود. شایان ذکر است، مجموعه ذوب آلیاژ اولین تولید کننده در بخش خصوصی است که از کوره های القایی در این صنعت بهره برده است.

    در اولین مرحله از توسعه در سال ۱۳۷۴، مساحت مجموعه ۷،۰۰۰ متر مربع افزایش یافت و در سال ۱۳۷۶ دو عدد کوره القایی به مجموعه خط تولید اضافه گردید تا ظرفیت تولید به ۵۰۰ تن در ماه ارتقاء یابد.

    هم اکنون مجموعه ی ذوب آلیاژ، با ظرفیت تولید ۱۰،۰۰۰ تن در سال در زمینی به مساحت ۲۱،۰۰۰ متر مربع واقع در شهرک صنعتی عباس آباد، شامل سالن های تولید (۵،۵۰۰ متر مربع)، سالن کارگری (۵۰۰ متر مربع) و ساختمان اداری (۵۰۰ متر مربع) ومجهز به دو کوره القایی ریخته گری پیوسته و دو عدد پرس اکستروژن ۱۲۰۰ تن مشغول فعالیت میباشد.

    همچنین، اضافه شدن ۲،۰۰۰ متر سالن سر پوشیده جهت توسعه تولید در برنامه توسعه دو ساله کارخانه ذوب آلیاژ دیده شده است.

    بستن