ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۷۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان سعادت‌آباد-خيابان ۳۸ غربی-بن بست ياس-پلاك ۳
  • درباره ما : شرکت ژیوار صنعت کانیار با هدف طراحی و ساخت سازه های فلزی پروژه های صنعتی ، ساختمانی بلند مرتبه با تکیه بر تجارب و دانش فنی با اعتقاد به تعهد در کیفیت با اخذ مجوز پروانه بهره برداری از وزارت صنعت و معدن و تجارت، فعالیت خود در عرصه ملی آغاز نمود. ژیوار با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب و در اختیار داشتن ماشین آلات و تجهیزات و بکارگیری روشهای نوین و رعایت کیفیت و آئین نامه ها و استفاده ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ژیوار صنعت کانیار با هدف طراحی و ساخت سازه های فلزی پروژه های صنعتی ، ساختمانی بلند مرتبه با تکیه بر تجارب و دانش فنی با اعتقاد به تعهد در کیفیت با اخذ مجوز پروانه بهره برداری از وزارت صنعت و معدن و تجارت، فعالیت خود در عرصه ملی آغاز نمود. ژیوار با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب و در اختیار داشتن ماشین آلات و تجهیزات و بکارگیری روشهای نوین و رعایت کیفیت و آئین نامه ها و استفاده از نرم افزارهای بروز توانایی خود را در اجرای پروژه ها با کیفیت مطلوب به اثبات رساند و موجبات اطمینان خاطر کارفرمایان را فراهم نماید .

    شرکت ژیوار صنعت کانیار در سال ۱۳۹۱ در شهرک صنعتی صفادشت در زمینی به مساحت ۲۰.۰۰۰ متر مربع با هدف ساخت و نصب انواع سازه های فلزی جهت ساخت سازه های مسکونی، تجاری و سازه های خاص احداث گردید. این مجموعه با بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و فن آوری تولید و نیروی انسانی متخصص و کارآمد خود با تکیه بر استانداردهای جهانی با ظرفیت تولید سالانه ۲۸.۰۰۰ تن به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید سازه های فلزی در کشور محسوب می شود. قسمت های مختلف کارخانه شامل: سالن های تولید کارخانه به مساحت ۶۸۰۰ مترمربع، سالن های قطعه زنی، ۱۸۴۰ مترمربع، ساختمان اداری و تأسیسات ۲۳۵۰ متر مربع می باشد.

    چشم انـداز:
    در افق ۱۴۰۴، شرکت ژیوار صنعت کانیار با افزایش ظرفیت ها، به کارگیری راهبردهای رشد پایدار به کمک رهبری و مدیریت کارآمد یکی از پیشگامان مشاوره و اجرای پروژه های بزرگ با استانداردهای جهانی در کشور ایران و منطقه است.

    ماموریت:
    پیشرو بودن در تولید سازه های فلزی با اتکا به مدیریتی کارآمد، دانش فنی متخصصین و بهره گیری از فناوری روز در صنعت تولید سازه های فلزی، رعایت اصول مالی و اقتصادی، کیفیت مطلوب و زمان بندی مناسب در اجرای پروژه ها محقق خواهد شد. در این مسیر ما با اتکا بر نیرو های انسانی که ارزشمند ترین دارایی شرکت هستند، با آموزش مستمر نیروی انسانی و ارتقاء سطح دانش و توانایی آنان رشد و اعتلای روز افزون خود را تضمین نمائیم.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
پروژه ساختمان دفتر مرکزی شرکت هنزا
پروژه طرح توسعه داروسازی جالینوس
پروژه شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو)
پروژه امیرکبیر
تقاطع غير همسطح جانبازان شهر کرج
تقاطع غیرهمسطح شهدای ارتش شهر کرج
تقاطع غیرهمسطح بصيرت شهر کرج
برج شاهنامه
پروژه 1001 شب
پل حافظ شهر کرج
پارکینگ شهرداری کرج
پل حامی شهر کرج
تقاطع غیرهمسطح حصارک شهر کرج
مجتمع مسکونی ایوان
تقاطع غیرهمسطح قدس- ایستگاه سرعین شهر اردبیل
برج آفرينش
مجتمع مسکونی- تجاری ايران زمين
ساختمان‌هاي قوه قضاييه
بیمارستان قوه قضائیه
تقاطع غیرهمسطح خوارزمی کرج
پروژه اداری – تجاری جهانشهر