ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خيابان شهید مطهری (تخت طاووس)- بعداز چهارراه قائم مقام فراهانی-روبروی خیابان فجر (جم)-شماره ۲۲۱
  • درباره ما : شركت پشم شيشه ايران (سهامي عام) اولين و بزرگترين توليد كننده عايقهاي حرارتي و صوتي و اولين توليد كننده عايق رطوبتي پيش ساخته با نام تجاري ايزوگام در ايران است. پس از تاسيس شركت، نخستين كارخانه آن با هدف توليد پشم شيشه بر اساس فرايند تل و با استفاده از دانش فني شركت سنت گوبن فرانسه و اونرزكورنينگ آمريكا در سال ۱۳۴۶ در تهران گشايش يافت و كالاي خود را با نام تجاري ايزوران به بازار عرضه كرد. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت پشم شيشه ايران (سهامي عام) اولين و بزرگترين توليد كننده عايقهاي حرارتي و صوتي و اولين توليد كننده عايق رطوبتي پيش ساخته با نام تجاري ايزوگام در ايران است. پس از تاسيس شركت، نخستين كارخانه آن با هدف توليد پشم شيشه بر اساس فرايند تل و با استفاده از دانش فني شركت سنت گوبن فرانسه و اونرزكورنينگ آمريكا در سال ۱۳۴۶ در تهران گشايش يافت و كالاي خود را با نام تجاري ايزوران به بازار عرضه كرد. ظرفيت اوليه توليد كارخانه دو تن در روز بوده كه پس از مدتي به ده تن افزايش يافت و در پي رشد تقاضا در كشور كارخانه جديدي با ظرفيت سي تن انواع پشم شيشه در روز در شهر شيراز احداث شد. همزمان با اين تحول توليد انبوه انواع عايق رطوبتي پيش ساخته نيز كه براي اولين بار در كشور در سال ۱۳۵۰ در كارخانه تهران اين شركت با نام تجاري ايزوگام آغاز گرديده بود با افزايش ظرفيتي در حدود ۶ ميليون متر مربع در سال در كارخانه شيراز ادامه يافت. با توجه به پيشرفتهاي حاصل شده در زمينه رديفهاي توليد شده پشم شيشه، شركت پشم شيشه ايران با هدف افزايش ظرفيت توليد و ارتقاي كيفيت كالاي توليدي، برنامه نوسازي و بروز رساني خطوط توليد پشم شيشه خود را با بهره گيري از طراحي و تكنولوژي روز جهان و تجربه كهن پرسنل توانمند خود با مشاركت شركت معتبر آلماني در تامين بخشي از ماشين آلات و خدمات مورد نياز، تدوين و در سال ۱۳۸۲ محقق نمود.
    در همين راستا و در پي تقاضاي بازار براي عايقهاي رطوبتي به نحوي كه با محصولات مشابه توليدي توسط شركتهاي مطرح جهان قابل رقابت باشد، كارخانه جديدي كه خط توليد آن تماماً توسط يك شركت معتبر اروپايي طراحي و ساخته شده بود در سال ۱۳۸۳ در منطقه صنعتي اشتهارد كرج راه اندازي گرديد كه مطمئناً فصل جديدي در صنعت توليد عايقهاي رطوبتي كه بيش از ۴۰ سال قبل با نام تجاري ايزوگام توسط شركت پشم شيشه ايران بنيان نهاده شد، خواهد بود.
    شركت پشم شيشه ايران (سهامي عام) در حال حاضر با برخورداري از سرمايه انساني توانمند، ماشين آلات توليدي و تجهيزات آزمايشگاهي مدرن انواع عايقها را با ويژگيهاي مورد نياز مشتريان تحت استانداردهاي ملي و بين المللي توليد مي نمايد. با توجه به تعداد و توع عايقها و ويژگيها و مختصات فني هر يك و كاربردهاي گسترده آنها، واحد خدمات مهندسي فروش اين شركت با كادري مجرب همواره آماده ارايه خدمات مشاوره اي و پاسخگويي به متقاضيان مي باشد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
پشم شیشه رولی یا پتویی (ISORAN R)
عایق لوله پیش ساخته (ISORAN PS)
ایزوفوندو (پرایمر بنزینی)
پشم شيشه سفيد بدون رزين فله (ISORAN D60)
پانل نیمه سخت پشم شیشه (ISORAN SRS)
پانل سخت پشم شیشه (ISORAN RS)
ایزوگام ساده
ایزوگام فویل دار
ایزوگام ماسه ای
بیتومن ژئوممبرین(BGM)
ایزوشینگل
ايزوپاستا (پرایمر آبی)
ایزوگام سنگریزه ای
ایزوگام تک لایه ای ترموباندی
ایزوگام تک لایه ای پلي استر دوختي