ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۵ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/aptusiran
  • آدرس : کرج -مهرویلا-خیابان درختی پلاک ۱۸۱-ساختمان آپتوس ایران -واحد ۳
  • درباره ما : شرکت " آپتوس ایران" که در سال ۱۳۶۰ بصورت سهامی خاص تاسیس گردیده ، با بیش از سه دهه فعالیت مستمر و پویا ،هم اکنون در زمره شرکتهای برتر صنعت ساختمان کشور شناخته می شود ، ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که بصورت پویا و نظامند ، در توسعه و تعالی زیرساختها عمرانی کشور ایفای نقش نماید و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در راستای تحقق اهدافی چون توسعه صنعتی سازی و فناو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت " آپتوس ایران" که در سال ۱۳۶۰ بصورت سهامی خاص تاسیس گردیده ، با بیش از سه دهه فعالیت مستمر و پویا ،هم اکنون در زمره شرکتهای برتر صنعت ساختمان کشور شناخته می شود ، ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که بصورت پویا و نظامند ، در توسعه و تعالی زیرساختها عمرانی کشور ایفای نقش نماید و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در راستای تحقق اهدافی چون توسعه صنعتی سازی و فناوری های نوین ساختمانی گام بردارد .

    با چنین رویکردی که تأمین نیازهای کیفی و کمی طیف وسیعی از مشتریان در اولویت قرار گرفته ، ماموریت یا محدوده کاری این شرکت به شرح ذیل معین گردیده است :

    پیمانکار عمومی و مجری ذیصلاح (با داشتن بالاترین رتبه مرتبط کشوری)
    تولید بتُن آماده (با داشتن ماشین آلات و ناوگان مجهز جهت حمل و پمپاژ )
    تولید انواع قطعات بتُنی (شامل کفپوش ، بلوک ، جدول و انواع قطعات دیگر )
    تحقیق و پژوهش (آزمایشگاه همکار ، تولید دانش و اجرای پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه های مرتبط)

    شرکت آپتوس ایران در حال حاضر با اشتغال بیش از ۲۵۰ نفر بصورت مستقیم به عنوان يك شركت خصوصي در زمینه تولید کالا و خدمات مهندسی در يك تراز پیشرو و دانش بنیان مشغول به فعالیت می باشد . روند حرکتی آن بر مبنای یک رویکرد مدیریتی صحیح به نحوی بنا نهاده شده که کلیه فرآیندها با هم افزایی دانش و تجربه بر اساس یک تفکر سیستماتیک ، یکسان و هماهنگ پیگیری شوند.

    عزم و اراده هیئت مدیره و مدیریت ارشد سازمان نیز در طی سالیان متمادی ، همواره به نحوی بوده که این مجموعه خصوصی را در جهت توسعه و تعالی رهنمون سازد و بیش از پیش ، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرزو بوم را مرتفع نماید. بدیهی است تلاش و سرمایه گذاری در این عرصه گسترده با مشکلات و چالش های بسیاری همراه بوده است اما هدف کارآفرینی بطور مستقیم و غیر مستقیم مهمترین عاملی بوده که فراتر از انگیزه های اقتصادی مدنظر قرار گرفته است ...

    بستن
محصولات
بتن آماده
کفپوش بتنی
بلوک سبک بتنی
جدول بتنی
حفاظ های طولی بتنی مفصلی ( نیوجرسی)
روسازی بتن غلتکی
پنل های بتنی نمای خودتمیز شونده
دیوار پیش ساخته بتنی
دستگاه قطعه گذاری