ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : البرز-شهر صنعتی اشتهارد-فاز ۴-خیابان ترانه ۱-خیابان ترنم ۲-پلاک ۴۱۳۶
  • درباره ما : گروه شیمیایی تحقیقاتی حربا از سال ۱۳۷۰ بنابر اهداف کاری خود مبنی بر تحقیق درباره کنترل خوردگی و روش های نوین ایزولاسیون با بهره‌گیری از علوم پیشرفته قدم به عرصه تولید محصولات تخصصی در این زمینه گذاشت و در ضمن تولید محصولاتی چون انواع رنگ و رزین، جوهررنگ تیوپی و چسب با افتخار به عنوان تنها تولید کننده موم پرایمرها در ایران فعالیت خود را آغاز نمود. موم‌پرایمرهای ایندی تنها متریال ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه شیمیایی تحقیقاتی حربا از سال ۱۳۷۰ بنابر اهداف کاری خود مبنی بر تحقیق درباره کنترل خوردگی و روش های نوین ایزولاسیون با بهره‌گیری از علوم پیشرفته قدم به عرصه تولید محصولات تخصصی در این زمینه گذاشت و در ضمن تولید محصولاتی چون انواع رنگ و رزین، جوهررنگ تیوپی و چسب با افتخار به عنوان تنها تولید کننده موم پرایمرها در ایران فعالیت خود را آغاز نمود. موم‌پرایمرهای ایندی تنها متریال موجود در کشور هستند که برپایه معدنی و پلیمری آمیخته تولید شده‌اند. با توجه به نحوه‌ی فرمولاسیون و دارا بودن خواص موم، سازه‌های بتنی و فلزی را مومیایی و کوتینگ و در برابر تمامی عوامل خورنده از جمله رطوبت، اسیدها، بازها، یون کلر، سولفات‌ها و غیره، به صورت دائم محافظت می‌کنند. از مهمترین ویژگی های این محصول، حذف پروسه پرهزینه و مشکل آفرین سندبلاست، امکان اجرای عملیات جوشکاری، تحمل کشش، خمش و فسادناپذیری می‌باشد.

    این محصول دارای تاییدیه‌هایی از اداره استاندارد ایران، BS، دانشگاه تهران، دانشگاه پلی‌تکنیک، مرکز تحقیقات وزارت مسکن، وزارت راه و شهرسازی، صنایع دفاع، موسسه متالورژی رازی و همچنین شرکت نفت می‌باشد. موم پرایمرها تحت پوشش گارانتی شرکت سهامی بیمه ایران هستند.

    تولیدات گروه شیمیایی تحقیقاتی حربا مولود دوران تحریم و در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی کشور بوده و طی سال های گذشته با همکاری نمایندگان متخصص و مبتکر خود به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است. در این مقطع زمانی مهندسین آبادگر کشور که استفاده از محصولات نوین و داخلی را سرلوحه کارخود قرار داده‌اند، در پروژه‌های مهم کشور از جمله صنایع مترو، صنایع پل‌سازی و انبوه‌سازی از خدمات گروه حربا بهره‌مند گشته‌اند. گروه حربا به عنوان یکی از اعضای قدیمی و پویای انجمن خوردگی و با هدف بهینه‌سازی کنترل خوردگی امیدوار به حفظ سرمایه‌های کلان مملکت می‌باشد تا ایرانی آبادتر داشته باشیم.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
تاییدیه استاندارد 1333
مرکز الکتروشیمی دانشگاه تهران
تاییدیه مرکز تحقیقات وزارت مسکن
محصولات
موم پرایمر PY95
موم پرایمر PB285 ایندی
موم پرایمر PL85
موم پرایمر PW75
رنگ اکریلیک
رنگ آلکیدی
زینک کرومات
زینک فسفات
پرایمر سرنجی
ضد زنگ اخرایی
پرایمر اکریلیک
رنگ عایق نما TWI
عایق الاستیکی FWI
عایق نفوذگرکریستالیزه پایه سیمانی
عایق بی‌رنگ نانو Z95