ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : کیلومتر ۲۰ جاده ساوه-سه راهی آدران-بطرف شهریار-خیابان سعدی-نبش کوچه فتح-شماره ۸
  • درباره ما : درسال ۱۳۵۶ با هدف اجرای فعالیت های تخصصی در زمینه ساخت و نصب انواع سازه های فلزی شامل سوله، پل های فلزی، اسکلت های فلزی و سنگین و بلند مرتبه و سازه های پالایشگاهی توسط برادران فتح خانی تاسیس گردید. این گروه صنعتی با بیش از ۴۰ سال تجربه در فعالیت های عمرانی و ساختمانی توانسته با تولید ماهیانه ۱۴۰۰ تن ظرفیت، تولید خود را به حدود ۱۶۰۰۰ تن در سال برساند، که این امر با بهره گیری از نیرو هـای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    درسال ۱۳۵۶ با هدف اجرای فعالیت های تخصصی در زمینه ساخت و نصب انواع سازه های فلزی شامل سوله، پل های فلزی، اسکلت های فلزی و سنگین و بلند مرتبه و سازه های پالایشگاهی توسط برادران فتح خانی تاسیس گردید.

    این گروه صنعتی با بیش از ۴۰ سال تجربه در فعالیت های عمرانی و ساختمانی توانسته با تولید ماهیانه ۱۴۰۰ تن ظرفیت، تولید خود را به حدود ۱۶۰۰۰ تن در سال برساند، که این امر با بهره گیری از نیرو هـای متخصص و کارشناسان مجرب و نیز با داشتن تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته و با اعتماد به تعهد در کیفیت توانسته گام بلندی برای رسیدن به استاندارد های مورد نظر بردارد و هم اکنون در حال انجام پروژه های عظیم و متعدد در سطح کشور می باشد.

    اخذ استاندارد های بین المللی شامل : ISO ۳۸۳۴ – ISO ۹۰۰۱ و همچنین عضویت در انجمن سازه های فلزی از جمله اقدامات چند سال اخیر این گروه صنعتی می باشد.

    بستن
محصولات
گیوتین 6 متری
پانچ هیدرولیک هفت کاره
برش یازده شعله هوا گاز
اره نواری پروفیل بر
برش cnc
پانچ cnc
برش cnc پلاس
دستگاه جوش
دستگاه جوش co2
دستگاه شات پلاست
دستگاه رنگ ایرلست
لیفتراک 10 تن
لیفترام 12 تن
جرثقیل سقفی و دروازه ای 5 الی 16 تن
باسکول 60 تنی
دستگاه تست جوش التراسونیک