ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
گروه نوآوران صنایع ساختمان سپهر
  • تعداد بازدید : ۴۵۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : شیراز-خیابان ملاصدرا-کوچه ۴-ساختمان پویا-طبقه ۵
  • درباره ما : شرکت نوآوران صنایع ساختمان سپهر از اولین ارایه دهندگان اتصالات مکانیکی و تنها ارایه دهنده در منطقه جنوب و جنوب غرب کشور می باشد. این شرکت از معدود دارندگان تاییدیه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و نمونه های این شرکت تست های لازم را با موفقیت گذرانده اند. تیم مهندسی شرکت نوآوران صنایع ساختمان سپهر که همگی از متخصصین و دانش آموختگان دانشگاه شیراز هستند، همواره تلاش دارد تا با طرا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت نوآوران صنایع ساختمان سپهر از اولین ارایه دهندگان اتصالات مکانیکی و تنها ارایه دهنده در منطقه جنوب و جنوب غرب کشور می باشد. این شرکت از معدود دارندگان تاییدیه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و نمونه های این شرکت تست های لازم را با موفقیت گذرانده اند.

    تیم مهندسی شرکت نوآوران صنایع ساختمان سپهر که همگی از متخصصین و دانش آموختگان دانشگاه شیراز هستند، همواره تلاش دارد تا با طراحی و ارایه محصولات و خدمات جدید گامی در جهت رفع مشکلات صنعت ساختمان بردارد. محصولات ما بر اساس ضوابط ارائه شده در آئین‌نامه‌های بین‌المللی مانند آیین نامه بتن آمریکا ACI ، UBC، IBC، BSوASTM و آئین‌نامه‌های داخلی نظیرآیین نامه بتن ایران "آبا" و مبحث نهم مقررات ملی ساختمان ایران " طرح و اجرای ساختمانهای بتن آرمه" طراحی و تولید گردیده‌اند.

    هدف اصلی و نهایی این مجموعه به حداقل رساندن هزینه و ضایعات آرماتور حین ساخت می باشد، چرا که معتقدیم مصالح ساختمانی سرمایه ای تمام شدنی و تجدید ناپذیر است، پس باید به بهترین نحو از منابع موجود استفاده شود. در راستای نیل به این هدف بزرگ شرکت نوآوران صنایع ساختمان سپهر به عنوان اولین شرکت فعال در این زمینه آمادگی خود را برای همکاری در تمامی زمینه ها، مانند تامین دستگاه، تامین قطعات دستگاه، تامین و یا آموزش تکنسین، تامین کوپلر و .... اعلام می کند.

    بستن
محصولات
کوپلر استاندارد
کوپلر تبدیل
دستگاه رزوه میلگرد
اره آتشی
کوپلر گروتی
آچار کوپلر