ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان امام خمینی-پلاک ۱۰
  • درباره ما : نادر خدیوزاد بنیانگذار گروه تولیدی-بازرگانی آریا یراق صنعت متولد سال ۱۳۳۶ در شهر تبریز است. وی دانش آموخته دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۶ است که با تلاش و ممارست وافر در سال ۱۳۶۰ وارد بازار یراق آلات در منطقه حسن آباد تهران شد. سپس با یک فروشگاه کوچک در بازارچه حسن آباد کار خود را آغاز نمود و طولی نکشید که در سال ۱۳۶۲ با تولید انواع یراق آلات آلومینیوم در زمره تولید کنندگان کشور در آمد.سال ها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نادر خدیوزاد بنیانگذار گروه تولیدی-بازرگانی آریا یراق صنعت متولد سال ۱۳۳۶ در شهر تبریز است. وی دانش آموخته دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۶ است که با تلاش و ممارست وافر در سال ۱۳۶۰ وارد بازار یراق آلات در منطقه حسن آباد تهران شد. سپس با یک فروشگاه کوچک در بازارچه حسن آباد کار خود را آغاز نمود و طولی نکشید که در سال ۱۳۶۲ با تولید انواع یراق آلات آلومینیوم در زمره تولید کنندگان کشور در آمد.
    سال ها فعالیت در بازار و شناخت برندهای مختلف و همچنین اخذ نمایندگی برندهای معتبر دنیا از کشورهای ایتالیا، چین و ترکیه، فرصت مغتنمی بود تا شرکت آریا یراق صنعت را پس از گذشت ۲۴ سال با همکاری فرزندان در راستای توسعه کسب وکار در زمینه یراق آلات در سال ۱۳۸۴ تاسیس نماید. وی در ادامه، ثبت برندHTN-Prime در ایران و بازارهای جهانی را در دستور کار قرار داد و توانست با جذب نماینده فروش در سراسر کشور، به یک شبکه توزیع دستگیره و یراق آلات بزرگ در ایران تبدیل شود.
    تنوع محصولات، ضمانت بدون قید و شرط، کیفیت بالا، طرح های جدید و اخذ استانداردهای بین المللی CE از اتحادیه اروپا،ISO۹۰۰۱:۲۰۱۰ و ISO۱۰۰۰۲:۲۰۰۴ جهت ارتقای رضایتمندی مشتری از ITCC انگلستان، از ویژگی های منحصر به فرد برند HTN-Prime شد. به نحوی که در بازار گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و در دهه ۹۰ سهم بزرگی از محصولات لوکس و یونیک در ایران را از آن خود کرد.
    دلیل اصلی پیشرفت برند HTN-Prime در بازار، ارتباط انسانی مستمرو هدفمند ایشان با کلیه نمایندگان فروش خود در سراسر کشور بود که رفته رفته توانست خانواده آریا یراق صنعت را در بازار دستگیره و یراق آلات، با ۷۰۰ نماینده شکل دهد.
    سرانجام تجربه سال ها حضور در بازار، شناخت محصولات برندهای جهانی و دانش فنی ایجاد شده، باعث شد تا یکی از بزرگترین کارخانه های تولید دستگیره و یراق آلات توسط ایشان در سال ۱۳۹۵ در منطقه شهرک صنعتی شمس آباد تهران به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع احداث گردد.
    گروه تولیدی-بازرگانی آریا یراق صنعت تولید دستگیره های درب، کابینت و قفل را با برند HTN-Prime و با تلاش کارگران ایرانی به منظور توزیع در سراسر کشور و بازارهای جهانی وجه همت خود قرار داده و می رود تا برگ زرینی بر تاریخ صنعت ایران زمین از خود به یادگار گذارد.

    بیانیه ماموریت:
    شرکت آریا یراق صنعت یک گروه تولیدی-بازرگانی در بازار دستگیره و یراق آلات ایران است که با هدف ارائه محصولات هوشمند و با کیفیت، در تلاش است با بهره برداری موثر از تکنولوژی روز دنیا با برند HTN-Prime رهبر بازار ایران بوده و با کارکنانی خلاّق، متعهد و مشتری مدار، اصالت، آرامش و امنیت را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.
    حرکت به سمت بازارهای بین المللی با تولید کالای ایرانی در تراز جهانی، همکاری با برندهای برتر دنیا در کشورهای ایتالیا، چین و ترکیه، تضمین کیفیت محصولات تولیدی با گارانتی ۷ ساله و ارائه خدمات پس از فروش در کنار شبکه توزیع گسترده با ۷۰۰ نماینده همراه و همگام در سراسر کشور، باعث شده است تا این برند در بازار هدف به عنوان یک برند لوکس و ارزش آفرین شهرت یابد.
    ما مفتخریم تا با دریافت استانداردهای بین المللی و تمرکز بر برتری و تمایز، سبد کاملی از محصولات را با سبک های نوآورانه به مشتریان ارائه داده و اعتماد را با لمس دستگیره های خود به مشتریان هدیه نماییم.

    معرفی برند:
    HTNPrime به چه معناست:
    Harmunic :H به معنای هماهنگی بوده و در بردارنده ویژگی سبد کاملی از محصولات متنوع (دستگیره، قفل،سیلندر و سایر یراق آلات) است.
    Trustable :T به معنای قابل اعتماد بوده و در بردارنده ویژگی هایی نظیر امنیت و آرامش است.
    Never ending :Nبه معنای بی پایان بوده و در بردارنده تمرکز بر برتری و تمایز در بازار هدف است.
    prime به معنای نخستین بوده و در بردارنده ویژگی رهبری و نوآور بودن در بازار است.

    بستن
محصولات
دستگیره پلاک مدل Leo
دستگیره پلاک مدل Ramon
قفل حیاطی 8281
قفل آویز THL برنجی
قفل آویز SJF برنجی
دستگیره الکترونیکی EL3044