ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-اقدسیه-خیابان سپند-بن بست بهداد-پلاک ۵-طبقه ۲
  • درباره ما : گروه AIII (آمود آژند اندود) با هدف ارائه خدمات در حوزه ساخت و ساز و اجرای پروژه های با کیفیت ساختمانی تشکیل شده است. در دوره بیست ساله فعالیت ما، پروژه های متعددی با رویکرد استفاده مناسب و معمارانه از مصالح به چشم می خورد. دراین بین، با توجه به اولویت هایمان در فعالیت تخصصی، با معماران شاخص و پرآوازه میهن مان همکاری کرده ایم. یکی از مصالح مورد توجه در معماری که اقبال روزافزونی در بین ساز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه AIII (آمود آژند اندود) با هدف ارائه خدمات در حوزه ساخت و ساز و اجرای پروژه های با کیفیت ساختمانی تشکیل شده است. در دوره بیست ساله فعالیت ما، پروژه های متعددی با رویکرد استفاده مناسب و معمارانه از مصالح به چشم می خورد. دراین بین، با توجه به اولویت هایمان در فعالیت تخصصی، با معماران شاخص و پرآوازه میهن مان همکاری کرده ایم. یکی از مصالح مورد توجه در معماری که اقبال روزافزونی در بین سازندگان، معماران و سایر مخاطبین پروژه های ما دارد، بتن اکسپوز است. پس از سال ها تجربه دراجرای بتن اکسپوز، به دلیل سختی ها، نکات و ملاحظات اجرایی فراوان این ماده، تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران اقدام به ساخت پنل های پیش ساخته بتنی نماییم. خط تولید گروه AIII اولین بار در سال ۹۲ راه اندازی شد. اکنون با گذشت پنج سال از تولید اولین پنل بتنی، با توان فنی، اجرایی و تولیدی خود طیف وسیعی از محصولات بتنی پیش ساخته را ارائه می دهیم.

    پنل بتنی محصولی ابداعی است از جنس بتن واقعی که با استفاده از تکنولوژی بتن و تکنیک های اجرایی با حداقل ضخامت، تولید و نصب می شود. این محصول مناسب استفاده در سطوح داخلی و خارجی، در کف و دیوار است و این امکان را فراهم می آورد که در همه فضاها و در تمام شرایط بتوان به سطوح تمام شده بتن اکسپوز دست یافت. پنل های بتنی در ابعاد، بافت ها، رنگ ها و چیدمان بولت های مختلف تولید می شوند و این ویژگی را دارند که برای همه شرایط محیطی با جزئیات مورد نظر مشتری و طراح تولید شوند. شایان ذکر است که گروه AIII در حوزه تولید مبلمان شهری نیز دارای تجربه، توان فنی زیاد و طرح های متنوع می­باشد.

    بستن