ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-ملاصدرا-شیرازی جنوبی-پلاک ۴۳
  • درباره ما : مجموعه آوانگارد در راستای تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی و‌ طراحان داخلی تصمیم به راه اندازی روشویی لوکس و سفارشی گرفت و بیش از ده سال در این زمینه سابقه دارد.مجموعه آوانگارد در راستای تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی و‌ طراحان داخلی تصمیم به راه اندازی روشویی لوکس و سفارشی گرفت و بیش از ده سال در این زمینه سابقه دارد و روشویی‌های خود را در سبک‌های مختلف معماری با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه آوانگارد در راستای تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی و‌ طراحان داخلی تصمیم به راه اندازی روشویی لوکس و سفارشی گرفت و بیش از ده سال در این زمینه سابقه دارد.
    مجموعه آوانگارد در راستای تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی و‌ طراحان داخلی تصمیم به راه اندازی روشویی لوکس و سفارشی گرفت و بیش از ده سال در این زمینه سابقه دارد و روشویی‌های خود را در سبک‌های مختلف معماری با متریال مختلف عرضه خواهد کرد. همچنین با توجه به ظرفیت کشور عزیزمان و نوع طراحی ‌ها موجود ؛ آوانگارد کلیه محصولات خود را در دو لاین اداری و سفارشی عرضه می‌کند یعنی شما قادر خواهید بود در لاین سفارشی ؛ اندازه، رنگ، یراق، و کلیه متریال مربوطه را با نظر خود تغییر بدید و این یک مزیت بزرگی در این صنعت ب حساب می آید. و نیز در لاین اداری در مدل های تعریف شده و و در دو سایز قابل عرضه خواهد بود.
    کلیه محصولات آوانگارد قابل ارسال به سراسر کشور می‌باشد و همچنین تا اکنون به کشورهای آلمان، انگلیس، آذربایجان، عمان، ازبکستان، پاکستان و…محصولات خود را صادر کرده است. و همچنین در راستای حمایت از اقتصاد ملی اعطای نمایندگی با شرایط مربوطه ب تمامی شهرها خواهد کرد.

    بستن
محصولات
نمونه کارهای روشویی مدرن
نمونه کارهای روشویی کلاسیک
نمونه کارهای روشویی نئوکلاسیک
نمونه کارهای روشویی روستیک
نمونه کارهای روشویی تمام سنگی
نمونه کارهای آینه
نمونه کارهای اکسسوری سرویس بهداشتی
نمونه کارهای کابینت مدرن