ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
معماری سازه‌های پارچه ای ماهوت
  • تعداد بازدید : ۳۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - شهرک صنعتی عباس آباد - خیابان فاخته - کوچه سیزدهم
  • درباره ما : شرکت معماری سازه‌های پارچه‌ای ماهوت از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع پروژه‌های معماری با تمرکز بر گسترش دانش، فناوری و فرهنگ استفاده از سازه‌های پارچه‌ای (سازه‌های کششی) آغاز نمود. از موارد استفاده‌ی سازه‌های پارچه‌ای، که به آن سازه‌های غشایی و سازه‌های کششی نیز می‌گویند، می‌توان به مسق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت معماری سازه‌های پارچه‌ای ماهوت از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع پروژه‌های معماری با تمرکز بر گسترش دانش، فناوری و فرهنگ استفاده از سازه‌های پارچه‌ای (سازه‌های کششی) آغاز نمود.

    از موارد استفاده‌ی سازه‌های پارچه‌ای، که به آن سازه‌های غشایی و سازه‌های کششی نیز می‌گویند، می‌توان به مسقف کردن انواع محیط‌های روباز، اعم از مکان‌های عمومی و خصوصی، پارک‌ها، سقف ورزشگاه‌ها و زمین‌های ورزشی مانند زمین تنیس و زمین گلف و…، سقف زمین‌های بازی کودکان، مراکز تجاری و رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و نیز انواع و اقسام آلاچیق‌ها و سایبان‌های کششی و پارکینگ‌ها، سقف استخرها و همچنین نماهای پارچه‌ای ساختمان‌ها و سایبان‌های باز و بسته شونده (سقف جمع شونده) اشاره کرد.

    شرکت معماری سازه‌های پارچه‌ای ماهوت پیشرفت خود را بیش از هر چیز مدیون طراحی‌های منحصربفرد با پشتوانه دانش و تخصص، کیفیت بالای سازه، پارچه، غشا و اتصالات استفاده شده در محصولات، دقت و قدرت بالای تیم اجرایی می‌داند که این امر نهایتا منجر به کسب اعتماد کامل مشتریان و جذب سهم بزرگی از بازارهای داخلی گردیده است.

    شرکت معماری سازه‌های پارچه‌ای ماهوت در چارچوب برنامه‌ریزی دقیق، اهداف خود را در بالابردن رضایتمندی مشتریان، افزایش کارایی و انگیزه کارکنان و همچنین توسعه و ارتقاء دانش و تکنولوژی خلاصه کرده است.

    بستن
محصولات
سایبان مدرن (مدل پارکینگ)
سقف‌های متحرک ماهوت (مدل پیشرو)
محصولات کابلی GreenCable
سازه چادری مدل پرتو
سازه چادری مدل پرند
سازه چادری مدل پارس
سازه پارچه ای مدل پگاه
سایبان مدرن مدل پارسان
آلاچیق مدرن مدل پردیس
محصولات کابلی گرین کیبل
سقف پارچه ای و چادری پارکینگ هتل اسپیناس پالاس
سقف جمع شونده روف گاردن دادمان
اکو کمپ ستاره لوت شهداد کرمان
سازه چادری پروژه غرفه نمایشگاه شرکت آی تی آی
سازه پارچه ای کافه رستوران پات کافه باشگاه انقلاب
سازه های پارچه ای ورودی ساحل مارینا پارک کیش
سازه چادری رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس
سازه پارچه ای کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس
سازه های پارچه ای رستوران کیبل اسکی کیش
سازه های چادری هتل مارینا پارک کیش
سازه پارچه ای کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس
آلاچیق ماهوت
تاب ماهوت
چتر ماهوت
سایبان بادبانی ماهوت
مبل ماهوت