ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-رباط کریم-شهرک صنعتی نصیرآباد-سرو ۲۱-پلاک۶
  • درباره ما : شرکت درب مهدی تقریبا ۱۵سال پیش کار خود را با تعداد اندکی نیرو و در فضای کوچی به مساحت ۳۰۰متر شروع کرده و با تلاش و پشتکار و حمایت شما مشتریان عزیز توانسته پله های ترقی را سپری و اکنون با صدها نیروی متخصص و کارآمد به صورت مستیم و غیر مستقیم در فضایی بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع با به کار گیری بهترین دستگاه ها و متریال آماده ارائه بهترین خدمات با بالا ترین کیفت به شما عزیزان باشه. شرکت درب مهدی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت درب مهدی تقریبا ۱۵سال پیش کار خود را با تعداد اندکی نیرو و در فضای کوچی به مساحت ۳۰۰متر شروع کرده و با تلاش و پشتکار و حمایت شما مشتریان عزیز توانسته پله های ترقی را سپری و اکنون با صدها نیروی متخصص و کارآمد به صورت مستیم و غیر مستقیم در فضایی بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع با به کار گیری بهترین دستگاه ها و متریال آماده ارائه بهترین خدمات با بالا ترین کیفت به شما عزیزان باشه.

    شرکت درب مهدی تولید کننده درب لابی ، درب ضد سرقت و انواع مختلف درب های داخلی در تهران می باشد. این شرکت خدمات خود را محدود به استان تهران نکرده است و مشتریان مختلفی از نقاط مختلف کشور خرید درب ضد سرقت و سایر درب های ساختمانی را از تهران انجام می دهند. این شرکت علاوه بر فروش درب ضد سرقت در تهران و سایر استان ها توانسته خدمات خوبی در قبال نصب درب ضد سرقت و درب های داخلی را نیز در استان های دیگر انجام دهد. تامین سایر درب های ساختمانی از قبیل درب های اتاقی HDF ، درب های اتاقی MDF ، درب های سرویسی ضد آب ABS و درب های اتاقی ملامینه از سایر محصولات شرکت درب مهدی می باشد. درب های ضد سرقت رویه ترک با یراق کاله ترکیه ارائه می شود. اکسسوری های مختلف از قبیل قفل های چنگکی ، ورق دوبل فلزی ، قفل های مولتی سیستم بر روی درب های ضد سرقت قابل نصب و اجرا می باشد. البته باید بیان شود درب ضد سرقت رویه ترک با قفل هفت زبانه کاله ترکیه ، چهار عدد پین پشت لولا و شب بند و روزبند و لاستیک درزگیر ارائه می شود. از دیگر خدمات فروش شرکت درب مهدی فروش روکوب های چهارچوب درب ضدسرقت و درب داخلی و تولید چهارچوب های فلزی و چوبی نیز می باشد.

    درب مهدی مفتخر است که در سال ۱۴۰۰ با راه اندازی سایت فروش و فروش اینترنتی خدمت گذار شماست

    بستن
محصولات
درب ضدسرقت LUX713
درب ضدسرقت LUX712
درب ضدسرقت LUX711
درب ضدسرقت LUX710
درب ضدسرقت LUX709
درب ضدسرقت LUX708
درب ضدسرقت LUX707
درب ضدسرقت LUX706
درب ضدسرقت LUX705
درب ضدسرقت LUX704
درب ضدسرقت LUX703
درب ضدسرقت LUX702
درب ضدسرقت LUX700
درب ضدسرقت LUX701