ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۶۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرج-فردیس-شهرک صنعتی نور-نورم سوم
  • درباره ما : دنیای فلز پارسیان طی دو دهه فعالیت با ایمان راسخ به توانایی خود و بکارگیری از نیروی جوان و با تجربه ایرانی توانسته محصولات خاص از مرغوبترین مواد اولیه را تولیدکند ، آن چنان که شایسته هنر ایرانی در بازارهای داخلی و خارجی باشد.این مجموعه که نتیجه سالها فعالیت و تلاش گسترده گروه صنعتی هنری دنیای فلز پارسیان می باشد به مدیریت آقای محسن یاربیگی صورت گرفته است که امید می رود نظر تمامی متقاضیان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    دنیای فلز پارسیان طی دو دهه فعالیت با ایمان راسخ به توانایی خود و بکارگیری از نیروی جوان و با تجربه ایرانی توانسته محصولات خاص از مرغوبترین مواد اولیه را تولیدکند ، آن چنان که شایسته هنر ایرانی در بازارهای داخلی و خارجی باشد.
    این مجموعه که نتیجه سالها فعالیت و تلاش گسترده گروه صنعتی هنری دنیای فلز پارسیان می باشد به مدیریت آقای محسن یاربیگی صورت گرفته است که امید می رود نظر تمامی متقاضیان را تامین نماید.
    این مجموعه متشکل از واحد های نقشه کشی ، طراحی ، ریخته گری آلومینیوم و چدن ، قالب سازی و تراشکاری ، نورد کاری سرد و گرم ، جوشکاری CO۲ و آرگون ، برشکاری لیزر ، آهنگری و نقاشی به صورت دستی و یا سیستم الکترواستاتیک می باشد.
    تمامی طرح های این گروه دارای گواهی ثبت طرح صنعتی بوده که تمامی حقوق مادی و معنوی آن متعلق به گروه صنعتی هنری دنیای فلز پارسیان می باشد که هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.

    بستن
محصولات
درب فلزی – کد D145
درب فلزی – کد D130
درب فلزی – کد D127
درب فلزی – کد D111.4
درب فلزی – کد D111
درب فلزی – کد D100.12
درب فلزی – کد D100.5
درب فلزی – کد D99
پله پیچ – کد P122
پله پیچ – کد P121
پله پیچ – کد P120
آلاچیق – کد A118
آلاچیق – کد A117
آلاچیق – کد A116
نرده – کد N663
نرده – کد N656
نرده – کد N654