ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۸۶ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : aparat.com/Sinadoor
  • آدرس : آذربایجان شرقی – تبریز – شهرک رجایی جنوبی – ۲۰متری سوم شرقی – کارخانه درب ضد سرقت سینا
  • درباره ما : شرکت درب سینا در پی سالها حضور موفق در عرصه تولید درب های ضد سرقت با اشراف به مسائل و کاستی‌های موجود در این صنعت با توجه به ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با کارشناسان و مصرف کنندگان و با شناخت و توانمندیهای خود ، با قدرت و توان بالا و با تکیه بر سالها تجربه ، دانش فنی ، ماشین آلات پیشرفته ، پرسنل متخصص ، بهره گیری از علم روز ، اهمیت دادن به امر تحقیق و حرکت در مسیر استانداردهای جهانی ، ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت درب سینا در پی سالها حضور موفق در عرصه تولید درب های ضد سرقت با اشراف به مسائل و کاستی‌های موجود در این صنعت با توجه به ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با کارشناسان و مصرف کنندگان و با شناخت و توانمندیهای خود ، با قدرت و توان بالا و با تکیه بر سالها تجربه ، دانش فنی ، ماشین آلات پیشرفته ، پرسنل متخصص ، بهره گیری از علم روز ، اهمیت دادن به امر تحقیق و حرکت در مسیر استانداردهای جهانی ، تمامی توان خود را در جهت نیل به اهداف والای خود و سرآمد شدن در این صنعت به کار بسته تا علاوه بر برآورده ساختن نیازهای مشتریان ، محصول با کیفیت را با کمترین هزینه و در حداقل زمان ممکن به دست مصرف کنندگان برساند.
    این شرکت با دارا بودن سالن‌های تولید به وسعت سه هزار متر مربع فعالیت خود را تحت مدیریت آقای جمال شوکتی آغاز کرده است. جهت حضور پر قدرت در بازارهای داخلی و خارجی و با قبول اینکه کیفیت رمز ماندگاری است از سیستم‌های مدیریت تضمین کیفیت و استانداردهای ملی و بین المللی بهره برده ایم تا حضورمان سبز باشد و آینده مان روشن. در باور تمامی پرسنل شرکت ،یک نکته بیش از هر چیز دیگر نمود دارد: جلب رضایت مشتری آرمان ماست.

    بستن
محصولات
درب ضد سرقت برجسته SB105
درب ضد سرقت نیم برجسته SN212
درب ضد سرقت سی ان سی SC329
درب ضد سرقت اکونومیک SQ801
درب ضد سرقت برجسته SB110
درب ضد سرقت سی ان سی SC320
درب ضد سرقت برجسته SB104