ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-جاده خاوران - شهرک صنعتی عباس آباد - بلوار ابن سینا - خیابان یازدهم (دلگشا)- پلاک ۷۴۸
  • درباره ما : مجموعه صنعتی جهانیار فعالیت خود را در سال ۱۳۵۳ در قالب تولید قطعات ریختگری به روش سنتی آغاز نمود و به عنوان اولین سازنده ی کفشور زاماک وارد عرصه تولید کشور شد. پس از مدتی این مجموعه در راستای گسترش فعالیت خود، تولید سیفون های زاماک را نیز به کارنامه ی فعالیت های خویش اضافه نمود. رشد صنعتی کشور، استفاده از مواد پلیمری در صنعت ساختمان، و تغییر در ساختارهای بازار تقاضا، باعث جایگزینی مواد م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه صنعتی جهانیار فعالیت خود را در سال ۱۳۵۳ در قالب تولید قطعات ریختگری به روش سنتی آغاز نمود و به عنوان اولین سازنده ی کفشور زاماک وارد عرصه تولید کشور شد. پس از مدتی این مجموعه در راستای گسترش فعالیت خود، تولید سیفون های زاماک را نیز به کارنامه ی فعالیت های خویش اضافه نمود.
    رشد صنعتی کشور، استفاده از مواد پلیمری در صنعت ساختمان، و تغییر در ساختارهای بازار تقاضا، باعث جایگزینی مواد مرغوب پلیمری با مواد فلزی مورد استفاده در دو دهه گذشته شد و تولید سیفون و کفشور های پلیمری جایگزین محصولات فلزی شد.
    از دیگر اقدامات مجموعه جهانیار در راستای توسعه بازار خود، تولید دسته ی اهرمی شیر آلات و پیرو آن عرضه شیر آلات بهداشتی ساختمانی با طراحی منحصر به فرد و کیفیت برتر به مشتریان خود می باشد.

    اکنون پس از حدود نیم قرن فعالیت این مجموعه و بهره گیری از تجارب گذشته و دانش روز، مواد اولیه مرغوب، طراحان خوش ذوق، مهندسین صاحب نام و مدیریت هوشمند توانسته تنوع محصول و ارتقاء کیفیت را خط مشی خود قرار دهد و در زمره با کیفیت ترین تولیدکنندگان داخلی قرار گیرد و با جلب رضایت مشتریان داخل و خارج کشور، هم رده ی تولید کنندگان خوش نام صنعت کشور شناخته شود.

    بستن