ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۵۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان مطهری-خیابان فجر-کوچه مگنولیا-پلاک ۱۵-واحد ۸
  • درباره ما : شرکت تولیدی ورق مشبک آرین مبین، تولید کننده ی انواع ورق های مشبک گسترده( توری مشبک ) فلزی و غیر فلزی در ایران می باشد.موارد مصرف توری فلزی درمعماری مدرن انواع سقف کاذب فلزی و نمای فلزی ساختمان. انواع حفاظ شهری و صنعتی ، حصار و دیوار امنیتی. و عمده مصرف صنعتی این توری در تولید انواع فیلترهای هوا و روغن میباشد.آغاز فعالیت ما در سال ۱۳۶۷ با بهره گیری از ماشین آلات ساخت آلمان در جهت ارایه مت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی ورق مشبک آرین مبین، تولید کننده ی انواع ورق های مشبک گسترده( توری مشبک ) فلزی و غیر فلزی در ایران می باشد.موارد مصرف توری فلزی درمعماری مدرن انواع سقف کاذب فلزی و نمای فلزی ساختمان. انواع حفاظ شهری و صنعتی ، حصار و دیوار امنیتی. و عمده مصرف صنعتی این توری در تولید انواع فیلترهای هوا و روغن میباشد.
    آغاز فعالیت ما در سال ۱۳۶۷ با بهره گیری از ماشین آلات ساخت آلمان در جهت ارایه متنوع ترین و با کیفیت ترین محصول به بازار صنعت ایران بوده و طی سالیان در کنارمشتریان و همکاران گرانقدر، تلاش برای ایجاد روابط متقابل سودمند و تولید محصولی در جهت رشد و توسعه مستمر نموده ایم.
    مهندسین مجرب ما آماده ارایه هرگونه مشاوره فنی، طراحی صنعتی و ارسال نمونه محصول می باشند. ما بر این باوریم که وجود این تبادلات توام فکری و تجاری مابین مشتریان و کادر فنی شرکت، مجال ویژه ای برای رشد و تعالی طرفین فراهم می سازد.

    بستن
محصولات
گریتینگ