ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۶۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : یزذ-مهریز-شهرک صنعتی مهریز-بلوار یاس-خیابان نیلوفر-پلاک ۱۱۴
  • درباره ما : شرکت گرما چوب پارسیان یزد در سال ۱۳۹۳ به همت تنی چند از جوانان متخصص و خوش فکر کشور در استان یزد پا به عرصه صنعت گذاشت.این شرکت به اتکال خداوند متعال و با ایمان و اعتقاد به توانمندی داخلی در سال ۱۳۹۴ موفق به معرفی اولین نمونه از محصولات خود در صنعت چوب های حرارتی گردید و با گذشت اندک زمانی از تولد خود توانست با ظرفیت اسمی ۲۰ هزار متر مربع از انواع محصولات ترمو شده به عنوان یکی از موفق تر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت گرما چوب پارسیان یزد در سال ۱۳۹۳ به همت تنی چند از جوانان متخصص و خوش فکر کشور در استان یزد پا به عرصه صنعت گذاشت.
    این شرکت به اتکال خداوند متعال و با ایمان و اعتقاد به توانمندی داخلی در سال ۱۳۹۴ موفق به معرفی اولین نمونه از محصولات خود در صنعت چوب های حرارتی گردید و با گذشت اندک زمانی از تولد خود توانست با ظرفیت اسمی ۲۰ هزار متر مربع از انواع محصولات ترمو شده به عنوان یکی از موفق ترین و خوش نام ترین شرکت های فعال در این زمینه در میان صاحب نظران این صنعت شناخته می شود.

    استفاده از دانش و تخصص بومی، باز طراحی و ساخت برخی از ماشین آلات صنعتی و تلفیق آن با برخی از تجهیزات خارجی سبب گردیده است تا محصول نهایی از نظر کیفی نه تنها کم از نمونه وارداتی نداشته باشد، بلکه در بسیاری از جنبه ها بر نمونه خارجی ارجعیت نیز هم یابد.
    فارغ از آنچه گفته شد اشتغال زایی تعداد قابل توجهی از هموطنان عزیز، جلوگیری از خروج ارز از کشور و پاسخ گویی ۲۴ ساعته به مشتری در قبال کالای فروخته شده از دیگر مزایای است که در نمونه خارجی میسور نیست.
    بهبود مستمر کیفیت، دستیابی به بازار های جهانی و اشتغال زایی مضاعف از جمله چشم انداز های کوتاه مدت این واحد صنعتی به شما می آید.
    امید آن که گامی هرچند کوچک در اعتلای نام بزرگ ایران برداشته باشیم‌.

    بستن
محصولات
چوب کاج روسي از گونه PINE شياردار ( DECK )
چوب کاج روسي از گونه PINE
چوب کاج روسي از گونه PINE
چوب کاج روسي از گونه PINE