ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۹۳ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/darbmotaghed
  • آدرس : تهران -بزرگراه رسالت غرب به شرق -نرسیده به خروجی بنی-هاشم
  • درباره ما : کارخانه درب معتقد در سال ۱۳۵۱ با هدف تولید انبوه درب های پیش ساخته در استان آذربایجان شرقی در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و ۳۵۰۰ متر سالن سرپوشیده در شهرستان تبریز راه اندازی و افتتاح گردید.موسس این کارخانه بر اساس تجربه و دانشی که در زمینه تولید درب های پیش ساخته داشت از ابتدا، برنامه های خود را مبتنی بر ایجاد کارخانه ای کاملاً تخصصی و حرفه ای قرار دادد. تاکنون با تولید محصولات قابل رق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه درب معتقد در سال ۱۳۵۱ با هدف تولید انبوه درب های پیش ساخته در استان آذربایجان شرقی در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و ۳۵۰۰ متر سالن سرپوشیده در شهرستان تبریز راه اندازی و افتتاح گردید.
    موسس این کارخانه بر اساس تجربه و دانشی که در زمینه تولید درب های پیش ساخته داشت از ابتدا، برنامه های خود را مبتنی بر ایجاد کارخانه ای کاملاً تخصصی و حرفه ای قرار دادد. تاکنون با تولید محصولات قابل رقابت با کارخانه های معظم درب و پنجره، ایجاد زیرساخت منحصر به فرد مبتنی بر تکنولوژی روز، ارائه خدمات نموده است.
    مدیران و کارکنان این کارخانه همواره شاخص ترین عوامل موفقیت در این صنعت را که شامل تکنولوژی محصول و بازار می باشند به دقت مورد توجه قرار داده و مشتری مداری و توجه به بهبود پایدار در وضعیت محصولات را سرلوحه وظایف خود قلمداد کرده اند و همواره استفاده مستمر از کارکنان فنی و کارشناسان را که از پارامترهای اساسی حضور موفق و موثر در بازار منطقه است به طور جدی دنبال می نمایند.
    در سال ۱۳۷۵ با اخذ پروانه بهره برداری به شماره ۵۱۸۹۳۸ از اداره کل صنایع و تعریف بازار شمال غرب کشور به عنوان هدف و تجهیز ماشین آلات و سالن های تولید به ظرفیت تولید سالانه ۹۵۰۰ عدد درب MDF و HDF در انواع و طرح های مختلف و با چارچوب های فلزی دست یافتیم.
    از سال ۱۳۸۵ با توجه به نیاز بازار و قطع واردات درب های ایمنی ضد سرقت و نیز پاسخ به نیاز کل کشور به این نوع دربها اقدام به خرید و واردات ماشین آلات با تکنولوژی روز نموده و با سرلوحه قرار دادن کیفیت محصول تولیدی و با بهره گیری از سیستم های مدیریت کیفیت در سال ۱۳۸۷ با تولید ۲۶۰۰ متر مربع درب های ضدسرقت (درب ایمنی آپارتمان) به این مهم نایل آمدیم.
    به موازات توسعه سخت افزاری کارخانه، فعالیت در زمینه تبلیغات و بازاریابی را گسترش داده و به لطف و عنایت خداوند متعال، هم اکنون با بیش از ۴۰ نماینده و دفتر فروش فعال در سراسر کشور به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان درب های ایمنی ضد سرقت MDF و HDF در کشور مطرح می باشیم.
    تولید درب و پنجره های UPVC یکی دیگر از محصولات تولیدی این شرکت می باشد. UPVC ترکیبی انعطاف پذیر از PVC می باشد که امروزه به دلیل قیمت پایین آن و عدم نیاز به مراقبت دائم در صنعت ساخت و ساز کاربرد وسیعی دارد که به شکل گسترده ای جایگزین چدن و گالوانیزه در صنعت ساخت و ساز گردیده است.
    اینک درب معتقد با استعانت از پروردگار یکتا، مدیریت و کارکنان سخت کوش کارخانه با بیش از ۵۰ نمایندگی در سراسر کشور عزیزمان ایران، صادرات انواع محصولات تولیدی خود به کشورهای همجوار عراق و آذربایجان را به عنوان اولویت خود قرار داده و در این راستا با تلاش روزافزون خویش، به افق های دور چشم دوخته است

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
درب ضد سرقت تمام پانل منبت کاری شده 868
درب ضد سرقت لوکس
درب ضد سرقت اکوپانل
درب داخلی کد 221
درب ضدحریق F05
درب داخلی کد 209