ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد -خیابان احمدآباد-ابوذر غفاری-نبش ابوذر غفاری ۸-شماره ۵۶
  • درباره ما : گروه صنعتی قصر موزائیک که با بیش از یک ربع قرن تجربه در زمینه تولید و توزیع موزائیک فعالیت داشته (موزائیک بهفرش مشهد) هدف اصلی خود را جلب رضایت مشتریان و ارتقای سیستم کیفیت محصورات دانسته و خود را متعهد می داند تا از بهترین مواد اولیه در تولیدات خود استفاده نموده و مدیران آن نیز در تلاشند تا همواره با حفظ کیفیت و زیبایی کالا از هدر رفتن سرمایه های ملی و مردمی جلوگیری کرده و با بهبود مستم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی قصر موزائیک که با بیش از یک ربع قرن تجربه در زمینه تولید و توزیع موزائیک فعالیت داشته (موزائیک بهفرش مشهد) هدف اصلی خود را جلب رضایت مشتریان و ارتقای سیستم کیفیت محصورات دانسته و خود را متعهد می داند تا از بهترین مواد اولیه در تولیدات خود استفاده نموده و مدیران آن نیز در تلاشند تا همواره با حفظ کیفیت و زیبایی کالا از هدر رفتن سرمایه های ملی و مردمی جلوگیری کرده و با بهبود مستمر در تمامی مراحل شرایط ذیل را تحقق بخشند :

    افزایش رضایت مشتریان
    زیبایی و تنوع کالا
    افزایش سطح کیفی محصولات
    به روز بودن محصولات همگام با استاندادهای بین المللی
    آموزش جهت ارتقای سطح علمی و عملی پرسنل این گروه صنعتی

    کلیه مدیران و کارکنان گروه صنعتی قصر موزائیک در تمام سطوح رعایت کیفیت را اولویت اول دانسته و متعهدند تا به همکاری و مشارکت فکری و عملی نسبت به استقرار حفظ و بهبود و توسعه سیستم تضمین کیفیت این هدف را تحقق بخشند.
    مدیران مجموعه در انی راستا اقدام به دریافت گواهینامه ازو ۲۰۰۸ – ۹۰۰۱ از کمپانی G۲S ایتالیا و دریافت ستاره طلایی کیفیت از کمپانی ACL انگلستان نموده تا در این زمینه خواست خود را به اثبات برسانند.
    در انتها یادآور می شویم که محصولات گروه صنعتی قصر موزائیک علاوه بر استحکام ، کیفیت و زیبایی مطابق با هر نوع سلیقه ای بوده و به این سبب به روز بودن محصولات و نو آوری و کیفیت گرایی از اهم وظایف مدیران این گروه صنعتی می باشد.
    امید است که بتوانیم گامی موثر در جهت رفاه حال هم میهنان عزیزمان برداشته و در راستای آبادانی ایران عزیز سهم به سزایی داشته باشیم.

    بستن