ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۳۴ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/azarqapu.ir
  • آدرس : تهران-ونک-خیابان ملاصدرا-خیابان شیراز جنوبی-خیابان فلاحی-پلاک ۳۴-واحد یک شرقی
  • درباره ما : شرکت مغان پارس کیمیا با نام تجاری آذر قاپو، اولین و بزرگترین تولیدکننده درب، چارچوب و انواع پروفیل چوب پلاست Wood Plastic Composite- WPC در ایران می باشد. خصوصیات استثنایی این کامپوزیت که ترکیبی از زیبایی چوب و دوام پلاستیک می باشد، سبب شده این محصول به رقیبی جدی در مقایسه با چوب های فرآوری شده در صنعت ساختمان سازی، فضای شهری و کاربرد صنعتی و خانگی تبدیل شود. آمریکای شمالی، کانادا و اروپ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مغان پارس کیمیا با نام تجاری آذر قاپو، اولین و بزرگترین تولیدکننده درب، چارچوب و انواع پروفیل چوب پلاست Wood Plastic Composite- WPC در ایران می باشد. خصوصیات استثنایی این کامپوزیت که ترکیبی از زیبایی چوب و دوام پلاستیک می باشد، سبب شده این محصول به رقیبی جدی در مقایسه با چوب های فرآوری شده در صنعت ساختمان سازی، فضای شهری و کاربرد صنعتی و خانگی تبدیل شود. آمریکای شمالی، کانادا و اروپا از بزرگترین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان این نوع پروفیل ها می باشند.
    دانش فنی آذرقاپو در نوع خود منحصر به فرد و دارای فرآیند نوینی جهت تولید پلی وود در ایران است. کارخانه آذرقاپو واقع در شهرک صنعتی گرمی استان اردبیل از سال ۱۳۸۲ شروع به فعالیت نموده و در این سال ها در سایه تلاش، مطالعه و تلفیق دانش نوین با تجهیزات روز دنیا موفق به تولید کالای با کیفیت ایرانی گردیده که قابلیت عرضه و رقابت در بازار جهانی را دارد.چوب پلاست یا همان پلی وود (Poly Wood) آذرقاپو از نظر عملکرد و مشخصات فنی بسیار کارآمدتر از چوب است. در این محصول، پودرPVC تحت فرایندی خاص با پودر چوب مخلوط شده و مواد ترکیبی به آن اضافه می گردد که در نتیجه کامپوزیتی یکپارجه و با مقاومت بالا حاصل می شود. درب های تولیدی آذرقاپو نیازی به چهارچوب فلزی ندارد. چهارچوب از جنس خود درب و بر روی قوطی آهنی یا ساب فریم، بعد از اتمام کلیه امور ساختمانی، به آسانی و در کوتاهترین مدت زمانی نصب می شود.

    بستن
محصولات
درب سرویس Q4
درب سرویسQ556
درب بیمارستان 5
درب های هتلیQ800
چارچوب با عرض های 10 و 14 و 20 سانتی متر
قرنیز ماهگونی