ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان بنی هاشم -کوچه سپیده -مجتمع تجاری سپید -طبقه سوم -واحد۴۷
  • درباره ما : شرکت شیرآلات بهداشتی شادان با لطف و عنایت پروردگار مهربان پس از گذشت دو دهه فعالیت در صنعت شیرآلات و کسب تجربه موثر با بهره گیری از متخصصین، مهندسان و پرسنل مجرب توانسته است گامی بلند در جهت تولید شیرآلات بهداشتی در مدل های فانتزی، اهرمی و کلاسیک همگام با نیاز مشتری بردارد. از جمله دستاوردهای این شرکت تولید محصولات با کیفیت مطابق با استاندارد ملی ایران، استاندارد CE اروپا و استاندارد های ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شیرآلات بهداشتی شادان با لطف و عنایت پروردگار مهربان پس از گذشت دو دهه فعالیت در صنعت شیرآلات و کسب تجربه موثر با بهره گیری از متخصصین، مهندسان و پرسنل مجرب توانسته است گامی بلند در جهت تولید شیرآلات بهداشتی در مدل های فانتزی، اهرمی و کلاسیک همگام با نیاز مشتری بردارد. از جمله دستاوردهای این شرکت تولید محصولات با کیفیت مطابق با استاندارد ملی ایران، استاندارد CE اروپا و استاندارد های بین المللی۲۰۱۵ ISO ۹۰۰۱ می باشد.
    از این رو با توجه به دارا بودن نشان استاندارد و تنوع محصولات علاوه بر بازار داخلی، در زمینه صادرات نیز قدم های اساسی برداشته به طوری که امروزه محصولات شادان به اکثر کشورهای خاورمیانه صادر میگردد. حال امید است در آینده ای نزدیک با گسترش تنوع محصولات و ارتقاء کیفیت سهم گسترده ای در بازار داخلی و همچنین صادرات را از آن خود نمائیم.

    بستن