ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهرک صنعتی نصیرآباد - بلوار امیرکبیر - خیابان دکتر حسابی ۱ - پلاک ۸
  • درباره ما : میـراب ، داشتن محصولی بدون عیب و نقص را حق مصرف کننده می داند و همواره در تلاش است تا حقوق مادی و معنوی مصرف کننده را به بهترین شکل ممکن رعایت نماید. در این راستا ما تضمین کننده کیفیت کالای خود میباشیم تا مصرف کننده با خیالی آسوده نسبت به خرید محصولات این شرکت اقدام نمایند. این واحد تولیدی با به‌کارگیری استانداردهای جهانی، می‌کوشد کسب‌ و‌کار مشتریانش را به عنوان شرکا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    میـراب ، داشتن محصولی بدون عیب و نقص را حق مصرف کننده می داند و همواره در تلاش است تا حقوق مادی و معنوی مصرف کننده را به بهترین شکل ممکن رعایت نماید. در این راستا ما تضمین کننده کیفیت کالای خود میباشیم تا مصرف کننده با خیالی آسوده نسبت به خرید محصولات این شرکت اقدام نمایند.

    این واحد تولیدی با به‌کارگیری استانداردهای جهانی، می‌کوشد کسب‌ و‌کار مشتریانش را به عنوان شرکای تجاری خود، توسعه دهد. تجربه‌ی ما در زمینه‌‌ی تولید و ماهیت کالای تولید شده ، مسیر پیشرفت‌مان را هموار کرده است.

    . ما در تعیین مزیت رقابتی، قضاوت بازار و مشتریان را ملاک قرار داده‌ایم و معتقدیم هر چه بیشتر از نگاه مشتری به مسائل بنگریم، به واقعیت بازار نزدیک‌تر می‌شویم. در سال‌ اخیر، میراب توجه بیشتری به افزایش سرعت ارائه‌ خدمات و کیفیت محصولات خود داشته است

    امور مشتریان میراب با کادری مجرب در خدمت مشتریان و مصرف کنندگان محترم می باشد. واحد فنی و خدمات پس از فروش میراب از درخواست توزیع کنندگان در خصوص برگزاری جلسات تخصصی توجیهی استقبال کرده وسعی بر آن دارد تا بتواند خدماتی ارزنده و در خور مصرف کنندگان محترم ارائه دهد. مصرف کننده میتواند در صورت نیاز به هرگونه خدمات پس از فروش با امور مشتریان شرکت تماس گرفته تا پس از هماهنگی های لازم در اولین فرصت ، پرسنل واحد پشتیبانی به محل مصرف کننده مراجعه نموده و نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز اقدام نمایند .

    بستن
محصولات
علم دوش 20
علم دوش 15
سردوش 20 کرُم
سردوش 20 قفلی سفید
سردوش 20 طوسی
سردوش 20 طوسی ـ کرُم
سردوش 20 سفید
سردوش 20 ژله‌ای کرُم
سردوش 20 ژله‌ای سفید
سردوش 15 طوسی
سردوش 15 سفید
سردوش 15 استیل ـ کرُم
کفشوی 15 درب پلی پروپیلن
کفشوی 15 درب استنلس استیل
کفشوی 15 کــارا
کفشوی 15 درب آلومینیوم
کفشوی 11 درب استیل طلایی
کفشوی 11 درب استنلس استیل
کفشوی 10 درب استیل طلایی
کفشوی 10 درب استیل
کفشوی 10 پلی پروپیلن
کفشوی 6x40 درب پلی پروپیلن
کفشوی 6x40 درب استنلس استیل
کفشوی 12x40 درب آلومینیوم
کفشوی 12x40 درب پلی پروپیلن
علم دوش کامل ایرانیکا