ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
تولیدی شیرآلات بهداشتی چشمه شیرسازان مهدی احمدی
  • تعداد بازدید : ۱۳۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : اتوبان تهران قم - شهرک صنعتی شمس آباد - بلوار بوستان - گلبن ۱۸ - پلاک ۲۱
  • درباره ما : چشمه از سال ۱۳۶۱ تاکنون، با هدف نزدیک کردن کیفیت و طراحی محصولات داخلی به سطح جهانی تلاش بی وقفه‌‌ای در تولید شیرآلات بهداشتی داشته است. این رویکرد رو به توسعه، همراه با سابقه و تجربه کادر مدیریت و فنی تولید، موجب برتری محصولات چشمه در بازارهای داخلی و جهانی شده است.متخصصین چشمه در کنار تحقیقات توسعه‌ای در راستای ارتقا کیفیت، نوآوری و تنوع در طراحی محصولات توانسته اند محصو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چشمه از سال ۱۳۶۱ تاکنون، با هدف نزدیک کردن کیفیت و طراحی محصولات داخلی به سطح جهانی تلاش بی وقفه‌‌ای در تولید شیرآلات بهداشتی داشته است. این رویکرد رو به توسعه، همراه با سابقه و تجربه کادر مدیریت و فنی تولید، موجب برتری محصولات چشمه در بازارهای داخلی و جهانی شده است.
    متخصصین چشمه در کنار تحقیقات توسعه‌ای در راستای ارتقا کیفیت، نوآوری و تنوع در طراحی محصولات توانسته اند محصولاتی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمایند
    چشمه با تولید انواع شیرآلات بهداشتی، مدرن و متناسب با نیازهای دکوراسیون جدید گستردگی فراوانی را در مدل و کاربری محصولات خود تا بیش از ۲۵ طرح و مدل ایجاد نموده‌ است.
    همچنین محصولات جدید این شرکت با فناوری آبکاری مدرن، در پوشش‌های رنگی، امکان طراحی فضا را با رنگ‌های مختلف در اختیار طراحان می گذارد.
    تکنولوژی‌های برتر، دستگاه‌های به‌روز، مواد اولیه مرغوب و آزمایش‌های متعدد کنترل کیفیت در تولید محصولات چشمه، استانداردهای تولید را در بالاترین حد ممکن تامین نموده است.

    بستن
محصولات
ظرفشویی SH-1400 خلاط مطبخ
شیرآلات شاوری مدل البرز
شیرآلات کلاسیک مدل مینا