ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان امام خمینی-مجتمع تخت جمشید-طبقه دوم-واحد ۳
  • درباره ما : با توجه به پیشینه های فعالیت مدیران این شرکت در راستای تولید و ساخت انواع قالبهای صنعتی در زمینه تولید انواع محصولات و قطعات فلزی در دهه های ۶۰ و ۷۰ ، مدیران این شرکت اقدام به تاسیس شرکت تولیدی ساتر مهر صنعت نمودند و در این راستا نسبت به ساخت و احداث کارخانه صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد همت گماردند. همچنین با بررسی و نیاز سنجی بازار و با عنایت به گرایش بازار مصرف به سیستم های سرمایشی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با توجه به پیشینه های فعالیت مدیران این شرکت در راستای تولید و ساخت انواع قالبهای صنعتی در زمینه تولید انواع محصولات و قطعات فلزی در دهه های ۶۰ و ۷۰ ، مدیران این شرکت اقدام به تاسیس شرکت تولیدی ساتر مهر صنعت نمودند و در این راستا نسبت به ساخت و احداث کارخانه صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد همت گماردند.

    همچنین با بررسی و نیاز سنجی بازار و با عنایت به گرایش بازار مصرف به سیستم های سرمایشی و گرمایشی از نوع تهویه مطبوع ، این شرکت نیز فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ بع بعد در این زمینه معطوف نمود.

    بدین منظور جهت تولید انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی ، کارخانه به خط تولید انواع محصولات تهویه مطبوع و کولر های گازی تجهیز گردید.

    بستن
محصولات
مینی چیلر
کولر اسپلیت دیواری
کولر گازی اسپلیت دیواری کم مصرف
کولر گازی و اسپلیت دیواری معمولی
هوا ساز آپارتمانی
فن کوئل کاستی یکطرفه
فن کوئل کاستی چهار طرفه
فن کوئل داکتی
فن کوئل دیواری