ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۹۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان فدائیان اسلام-۲۰ متری وفا-۱۴ متری باباصنیع-پلاک ۳
  • درباره ما : شركت تولیدی وصنعتی بابا صنیع توليد كننده انواع قطعات فلزي وپرسي خودرو و تولید کننده اولین رادیاتور استاندارد پره ای و پانلی فولادی و انواع حوله خشک کن های استیل و فلزی و آلومینیومی در طرحهای مختلف و ماشین ابزارسازی و اتصالات لوله استیل مي باشد كه فعاليت این مجموعه از سال ۱۳۴۰ آغاز گردیده است. هدف اصلی رضایت و خشنودی مشتریان و حفظ و به بهبود مستمر کیفیت محصولات تولیدی میباشد. این واحد ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت تولیدی وصنعتی بابا صنیع توليد كننده انواع قطعات فلزي وپرسي خودرو و تولید کننده اولین رادیاتور استاندارد پره ای و پانلی فولادی و انواع حوله خشک کن های استیل و فلزی و آلومینیومی در طرحهای مختلف و ماشین ابزارسازی و اتصالات لوله استیل مي باشد كه فعاليت این مجموعه از سال ۱۳۴۰ آغاز گردیده است.

    هدف اصلی رضایت و خشنودی مشتریان و حفظ و به بهبود مستمر کیفیت محصولات تولیدی میباشد.

    این واحد تولیدی توليد كننده انواع رادیاتورهای شوفاژ پره ای و پانلی ، رادیاتور، و حوله خشکن های فلزی و استیل و آلومینیوم و اتصالات لوله استیل و قالب سازی سمبه ماتریس و ماشین ابزارسازی و قطعات پرسي به ويژه در صنايع خودروسازي به عنوان يكي از توليدكنندگان توانا درسازندگي مصمم است با استقرار و اجراي نظام مديريت كيفيت ISO/TS۱۶۹۴۹:۲۰۰۹و همچنين الزامات و استانداردهاي كيفي مختص مشتريان خود در جهت نيل به رشد و شكوفائي صنعت كشور و جهاني شدن قدم بردارد. در اين راستا موارد ذيل را سرلوحه فعاليتهاي خويش قرار داده تا با بهره مندي از فوايد آن به اهداف ذيل دست يابد.

    بستن
محصولات
تقویت لولای درب جلو پژو
اتصالات
رادیاتورهای پنلی
حوله خشک کن
تقویت لولای درب عقب
لچکی جلوی گلگیر داخلی جلو
مجموعه عرضی زیر شیشه خور جلو سمند
تقویت ستون جلو
تقویت عرضی عقب سقف
تقویت کمک فنر عقب راست و چپ
تقویت پایین ستون جلو
تقویت لولای درب موتور
میل ترانس 10
نعلبکی استیل
کف کوب استیل
بغل لوله استیل(جغجغه یک سر لوله استیل)
زانو استیل(جغجغه دو سر لوله استیل)
یراق پایه استارت (یراق پایه مادر کامل)
لوله استیل
چاکدار ناخنی استیل
قالپاق استیل
رادیاتور پره ای
ساخت قالب