ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
توسعه فرآورده های غذایی مانی مراغه
  • تعداد بازدید : ۳۹۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -کیلومتر ۸ جاده مخصوص -شهرک استقلال -بلوار عبیدی -خیابان ششم -پلاک ۳
  • درباره ما : تجارت خانوادگی خشکبار در خانواده رحمانی از سال ۱۲۵۶ آغاز شد و تاکنون نسل به نسل در این خانواده منتقل شده است. در سال ۱۳۱۰، حسین رحمانی نرج آباد اولین کارخانه این تجارت خانه را تاسیس نمود. ازسال ۱۳۳۳، محسن رحمانی نرج آباد به ادامه کار پدر پرداخت و در طول پنج دهه فعالیت، چندین کارخانه ی کاملا مکانیزه با تجهیزات پیشرفته در زمان خود را راه اندازی کرد. درطول همین دوره بود که صادرات به روسیه و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تجارت خانوادگی خشکبار در خانواده رحمانی از سال ۱۲۵۶ آغاز شد و تاکنون نسل به نسل در این خانواده منتقل شده است. در سال ۱۳۱۰، حسین رحمانی نرج آباد اولین کارخانه این تجارت خانه را تاسیس نمود.
    ازسال ۱۳۳۳، محسن رحمانی نرج آباد به ادامه کار پدر پرداخت و در طول پنج دهه فعالیت، چندین کارخانه ی کاملا مکانیزه با تجهیزات پیشرفته در زمان خود را راه اندازی کرد. درطول همین دوره بود که صادرات به روسیه و اروپا رونق گرفت.
    در سال ۱۳۶۹ با پیوستن نسل سوم خانواده رحمانی به پدر، تجارتخانه رحمانی به نام شرکت خشکبار آذربایجان شرقی تغییر نام داد و پس از آن چندین کارخانه مستقل با تجهیزات مدرن وپیشرفته اروپایی، بصورت مجزا تاسیس شد که این موضوع در توسعه صادرات به بیش از ۹۰ کشور نقش اساسی داشت و سالانه محموله های عظیمی از خشکبار ایران به اقصی نقاط جهان صادر می شود.
    فعالیت تجاری این مجموعه در ایران و به موازات آن در دفاتر کشورهای بلژیک (شهر بروکسل) و کشور امارات (شهر دوبی) ادامه داشت و در همین دوران موفق به دریافت جوایز گوناگون بین المللی گردید، مانند:
    سه سال متوالی صادر کننده نمونه کشور ایران
    جایزه کیفیت اروپا از کشور فرانسه
    جایزه کیفیت امریکا
    جایزه غذایی آلمان

    در سال ۱۳۸۵ فرآوری و بسته بندی آجیل و خشکبار تحت نام تجاری مانی بر گرفته از نام خانوادگی موسس آن آغاز گردید و کسب و کار خانواده وارد مرحله جدیدی گردید. در سال ۱۳۹۳ در راستای اصلاح ساختار شرکتهای گروه و تکمیل زنجیره ارزش، کلیه فعالیتهای صنایع غذایی گروه در شرکت توسعه فرآورده های غذایی مانی متمرکز گردید.
    مانی در سال های مختلف موفق به دریافت جوایز ایمنی سلامت گردید و در سال ۱۳۹۵ نیز به عنوان برگزیده یازدهمین جشنواره قهرمان صنعت انتخاب گردید.

    بستن
محصولات
پسته برشته شور
خرما پیارم
کشمش آفتابی
کوکتل مکزیکی
بادام هندی
توت خشک
کوکتل استوایی
پسته رست شده کم‌ نمک
آلبالو خشک
مخلوط آجیل با میوه خشک شیرین
میکس بری
مخلوط آجیل پرشین
نات‌بار مواد‌معدنی فندق مانی
نات‌بار پروتئین بادام درختی
نات‌بار انرژی پسته مانی
نات‌بار ویتامین بِری مانی