ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
فنی مهندسی ساختمانی اکسون پناه
  • تعداد بازدید : ۳۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -شهرری – خیابان شهید فیروزی
  • درباره ما : شرکت فنی مهندسی ساختمانی اکسون پناه در سال ۱۳۸۷ تاسیس و مورد بهره برداری قرار گرفت . این شرکت پس از بررسی و تحقیقات لازم دررابطه با تولید عایق های حرارتی ، رطوبتی و صوتی با هدف جلوگیری از اتلاف انرژی و همچنین نیاز روز افزون صنعت و ساختمان به این اهم فعالیت خود را آغاز نموده . با توجه به محدودیت های انرژی و لزوم بهره گیری مفید از آن و توجه به هزینه قابل ملاحظه تولید سوخت های فسیلی و عامل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فنی مهندسی ساختمانی اکسون پناه در سال ۱۳۸۷ تاسیس و مورد بهره برداری قرار گرفت . این شرکت پس از بررسی و تحقیقات لازم دررابطه با تولید عایق های حرارتی ، رطوبتی و صوتی با هدف جلوگیری از اتلاف انرژی و همچنین نیاز روز افزون صنعت و ساختمان به این اهم فعالیت خود را آغاز نموده . با توجه به محدودیت های انرژی و لزوم بهره گیری مفید از آن و توجه به هزینه قابل ملاحظه تولید سوخت های فسیلی و عامل های انرژی ، این شرکت تولیدات متنوعی را در زمینه عایق ارائه می دهد .

    شرکت اکسون پناه با بهره گیری از دانش نوین و تجربه سالها تلاش، مشتری مداری و تولید با کیفیت را لازمه هر صنعتی می داند و در این راستا سعی در ارائه خدماتی نوین و پایدار دارد.

    بستن
محصولات
فوم پلی یورتان RCC
فوم پلی یورتان SROC
کپسول فوم پلی یورتان ( ایزی فوم )
ورق فوم پلی یورتان
پوشش ضد حریق “Exxon CF”
قیر پلیمری ExxonSeal
عایق صوتی Exxon Mat 80