ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۰۲ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/Pooyapower
  • آدرس : تهران-شهرک غرب-بلوار دادمان-بلوار خوردین-خیابان توحید یکم-پلاک ۲ -واحد ۳
  • درباره ما : شرکت پویا باد نیرو (با برند و نام تجاری پویا نیرو) فعالیت خود را در زمینه احداث نیروگاه های بادی و تولید انرژی تجدید پذیر در کشور آغاز نمود. در سال ۱۳۹۶ با حاکم شدن شرایط خاص بین المللی و اتخاذ تصمیم هیات مدیره مقرر گردید سرمایه انسانی و منابع مالی موجود، از سرمایه گذاری در احداث نیروگاه های بادی به سمت تولید انواع هادی های آلومینیومی فشار قوی مورد استفاده در خطوط انتقال نیرو هدایت شود ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پویا باد نیرو (با برند و نام تجاری پویا نیرو) فعالیت خود را در زمینه احداث نیروگاه های بادی و تولید انرژی تجدید پذیر در کشور آغاز نمود.

    در سال ۱۳۹۶ با حاکم شدن شرایط خاص بین المللی و اتخاذ تصمیم هیات مدیره مقرر گردید سرمایه انسانی و منابع مالی موجود، از سرمایه گذاری در احداث نیروگاه های بادی به سمت تولید انواع هادی های آلومینیومی فشار قوی مورد استفاده در خطوط انتقال نیرو هدایت شود که در نتیجه این امر، هم اینک شرکت پویا نیرو مدیریت بزرگترین و برترین واحد تولیدی انواع هادی های آلومینیومی در کشور با ظرفیت ۷۲,۰۰۰ تن در سال (۱۰ تن در ساعت) را با تمامی توان مالی، فنی، تجربی و تخصصی خود عهده دار می باشد.

    این شرکت تــولید و تحــویل به موقـع محصولات با بالاترین کیفیت در حداقل زمان ممکن را به کلیه شرکت های محترم برق منطقه ای، توزیع و سایر خریداران حقیقی و حقوقی، سر لوحه کار خود قرار داده است. با امید به خداوند متعال، در سال ۱۳۹۸ نیز شرکت پویا نیرو به عنوان تنها تولید کننده داخلی مغزی کامپوزیتی و مغزی فولاد با روکش آلومینیومی (AW) و همچنین با دارا بودن تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی (ایستگاه تست، دستگاه های تست مکانیکی، الکتریکی، شیمیایی، تست تضعیف فیبر نوری و آنالیز مواد) با گام هایی بلند و اعتقادی راسخ و صد البته پویا تر از هر زمان دیگری در عرصه صنعت برق ایران عزیزمان حضور خواهد داشت و در این راستا با اعمال بهترین سیاست قیمت گذاری، صیانت از سرمایه ملی و کسب رضایت مشتریان محترم را وظیفه اصلی خود می داند.

    بستن
محصولات
راد آلومینیومی
مغزی فولادی با روکش آلومینیوم کلد (AW)
مفتول آلومینیوم آنیل شده
سیم محافظ هوایی فیبرنوری (OPGW)
سیم محافظ گارد کلد/AW
هادی آلومینیومی با مغزی فولادی ACSR/GA