ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۷۷۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : قزوین-شهر صنعتی البرز-حمت چهارم
  • درباره ما : شرکت پویا پلیمر کار البرز، بزرگترین مجموعه فعال در حوزه upvc در سطح استان قزوین، توانسته از سال ۱۳۸۱ خدمات مطلوبی را به مشتریان ارایه نماید.هم اکنون این شرت با بکارگیری از نیروی انسانی متخصص و گسترش دامنه خدمات خود در سراسر کشور سهم قابل توجهی از بازار upvc کشور را به خود اختصاص داده است.پنجره های دوجداره البرز پروفیل با بهره گیری از فناوری نانو دارای ضمانت پانزده ساله می باشد.پروفیل های ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پویا پلیمر کار البرز، بزرگترین مجموعه فعال در حوزه upvc در سطح استان قزوین، توانسته از سال ۱۳۸۱ خدمات مطلوبی را به مشتریان ارایه نماید.هم اکنون این شرت با بکارگیری از نیروی انسانی متخصص و گسترش دامنه خدمات خود در سراسر کشور سهم قابل توجهی از بازار upvc کشور را به خود اختصاص داده است.
    پنجره های دوجداره البرز پروفیل با بهره گیری از فناوری نانو دارای ضمانت پانزده ساله می باشد.پروفیل های این شرکت به دلیل مقاومت در برابر نور خورشید(اشعه(uv و ماندگاری پانزده ساله مورد توجه کشورهای همسایه نیز قرار گرفته و به همین منظور این شرکت علاوه بر صادرات داخلی توانسته در صادرات خارجی نیز موفق باشد.وجود ورق های گالوانیزه با ضخامت استاندارد در سرتاسر فریم،مولین و بازشوها بر استحکام پنجره های این شرکت افزوده است،به طوریکه از هر گونه تغیر حالت وپیچش و خمش در پروفیل های این شرکت جلوگیری می کند.
    پنجره های دوجداره این شرکت مجهز به جدیدترین نوع گسگت ها(لاستیک های آب بندی)از نوع جوش پذیرمی باشد.جلوگیری از ورود گرد خاک،صدا و آب ناشی از برف و باران از جمله مزیت های گسگت های TPE است.
    کاهش هدر رفت انرژی را می توان از مهم ترین ویژگی پنجره های دوجداره البرز پروفیل دانست.این پنجره ها دارای شیشه های دوجداره با گاز آرگون استاندارد و از رطوبت گیرهای لازمه برای جلوگیری از هر گونه بخار گرفتگی در سطح شیشه برخورد دار است.
    این شرکت با بهره گیری از سیستم های روز دنیا در واحد مونتاژ پنجره بویژه در قسمت جوش پروفیل ها توانسته نمره A را از سازمان ملی استاندارد ایران دریافت کند.نصب پنجره های البرز پروفیل صرفا توسط تکنسین های این کارخانه صورت می گیرد.به همین منظور دارای خدمات پانزده ساله می باشد.
    پنجره های دوجداره البرز دارای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران به شناسه۱۴۰۰۵۸۳۲۲۸۸و نشان۲۰۰۸-۹۰۰۱iso از لوتوس ایتالیا است.

    بستن
محصولات
درب دوجداره upvc
درب کشویی ریلی
درب دوجداره فولوکس واگنی
درب فرانسوی
پنجره تک حالته
پنجره دو حالته
پنجره کشویی ریلی
پنجره لولایی بالا بازشو کلنگی
پنجره فولوکس واگنی
پنجره فرانسوی
پنجره توری