ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- شهر آرا-نبش ۱۹ غربی- ساختمان پزشکان پاتریس- طبقه اول -واحد ۲
  • درباره ما : شرکت الکترو مبدل آرمان با هدف تولید ترانسفوماتور های اندازه گیری جریان با استفاده از تجربه چندین ساله مدیران شرکت، تاسیس و در مورخ ۲/۱۲/۹۴ تحت شماره۱۳۹۶۴ به ثبت رسیده، هدف اصلی شرکت تولید این فراورده مطابق با استانداردهای جهانی با به کارگیری تجهیزات به روز کارکنان جهت رضایت همه‏ی مصرف کنندگان و شرکت ها می باشد. هدف اولیه و اساسی این شرکت کسب اعتماد و رضایتمندی مشتری درتمامی مراحل می ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت الکترو مبدل آرمان با هدف تولید ترانسفوماتور های اندازه گیری جریان با استفاده از تجربه چندین ساله مدیران شرکت، تاسیس و در مورخ ۲/۱۲/۹۴ تحت شماره۱۳۹۶۴ به ثبت رسیده، هدف اصلی شرکت تولید این فراورده مطابق با استانداردهای جهانی با به کارگیری تجهیزات به روز کارکنان جهت رضایت همه‏ی مصرف کنندگان و شرکت ها می باشد.

    هدف اولیه و اساسی این شرکت کسب اعتماد و رضایتمندی مشتری درتمامی مراحل می باشد. در راستای این هدف و در جهت بهبود مداوم خدمات، محصولات و نیز افزایش رضایتمندی کارکنان شرکت اقدام به استقرار سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO۹۰۰۱-۲۰۰۸ و ISO۱۴۰۰۱ نموده است. و همچنین تأییدیه‏های لازم از ارگان‏های ذیربط را اخذ نموده است و وارد لیست شرکت توانیر و وندور لیست تهران بزرگ و اکثر شرکت‏‌های توزیع استان‏ها قرار گرفته است.

    ظرفیت تولید این شرکت با توجه به ماشین آلات و سایر عوامل تولید سالانه حدود ۲۴۰۰۰ دستگاه در یک شیفت کاری می‏باشد که می توان در صورت نیاز و درخواست بیشتر بازار با اضافه کردن نیروی انسانی وشیفت کاری افزایش داشته باشد.

    ترانسفورماتور اندازه‏گیری جریان: از دو مدار اولیه و ثانویه پدید آمده و با عبور جریان از مدار اولیه، در مدار ثانویه جریانی به نسبت معین عبور می‏کند، خروجی این جریان به دستگاه اندازه گیری یا رله‏ها متصل شده است،ترانس‏های جریان در آمپراژهای اولیه متفاوت و ثانویه ۱ و ۵ آمپر در کلاس دقت ۰.۱ /۰.۵ / ۱ / ۳ / ۵ ساخته می‏شوند و ترانس های حلقوی جریان: مانند سایر ترانس‏های جریان می‏تواند دارای مدار ثانویه و اولیه باشد و با توجه به مشخصات فنی و شرایط محل نصب تولید می‏گردد.

    این شرکت برای نیل به کسب رضایت مشتریان رئوس زیررا سرلوحه برنامه های خود قرارداده است

    ۱- کسب رضایت مشتریان و ایجاد اطمینان برای استفاده ازخدمات شرکت

    بستن
محصولات
EMA LZ
EMA AL1
EMA AL2
ترانسفورماتور جریان