ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۹۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-سعادت آباد-بالاتر از میدان کاج-نبش کوچه سوم-ساختمان کاج-طبقه ۱۱
  • درباره ما : شرکت بازرگانی آرمان باتری، از سال ۱۳۹۶ و با مطالعه نیاز بازار باتری ایران، اقدام به ارایه ی راه حل های مناسب، در زمینه تامین و توزیع انواع باتری ایرانی و خارجی نموده است. کیفیت و خدمات پس از فروش، همواره از اهداف مورد توجه این شرکت است. این شرکت، فعالیتهای بازرگانی خود را در ابتدا در بخش های باتری های ساکن صنعتی و مرکز خدمات و فروش اینترنتی باتری در تهران، آغاز نمود و با کسب اطمینان و ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بازرگانی آرمان باتری، از سال ۱۳۹۶ و با مطالعه نیاز بازار باتری ایران، اقدام به ارایه ی راه حل های مناسب، در زمینه تامین و توزیع انواع باتری ایرانی و خارجی نموده است. کیفیت و خدمات پس از فروش، همواره از اهداف مورد توجه این شرکت است.

    این شرکت، فعالیتهای بازرگانی خود را در ابتدا در بخش های باتری های ساکن صنعتی و مرکز خدمات و فروش اینترنتی باتری در تهران، آغاز نمود و با کسب اطمینان و اعتماد مشتریان استان تهران خود، فعالیت کشوری را در همان بدو امر شروع کرده، سپس اقدام به گسترش فعالیت های خود در زمینه های صادرات، واردات و تمامی امور بازرگانی باتری در سطح بین المللی، نمود.

    شرکت آرمان باتری در حال حاضر به عنوان یکی از ” بزرگترین توزیع کننده سراسری باتری در ایران ” از سوی سازمان توسعه منابع انرژی ( صبا باتری ) معرفی گردیده است.

    نمایندگی های آرمان باتری در ۲۰ استان کشور آماده ارایه خدمات فروش و پس از فروش به هموطنان گرامی هستند. مشتریان این شرکت پس از خرید با اطمینان خاطر می توانند به نمایندگان سراسر کشور مراجعه و خدمات گارانتی دریافت نمایند. سه انبار مجهز این شرکت در استان های تهران و اردبیل با پرسنل متخصص و کادری مجرب و آموزش دیده به سهولت توزیع محصولات در سراسر کشور کمک می کنند. با توجه به گستردگی بازار انواع باتری در کشور دفاتر و شعب و فعالیت های تجاری این شرکت همواره رو به توسعه بوده است.

    بستن
محصولات
MF7029
MF60
MF50-L2
MF66