ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۱۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-کیلومتر ۳۵ اتوبان تهران قم-شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خیابان فروردین جنوبی-پلاک ۹
  • درباره ما : شرکت پایدار پلیمر اوژن فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ در راستای تولید و توسعه محصولات و تامین قطعات برای صنایع خودروسازی و ارائه خدمات برای سایر صنایع با تکیه به سوابق مدیران خود در این صنعت و تولید محصولات متنوع جهت تامین نیازهای مشتریان آغاز نمود . در ادامه فعالیت شرکت با استقرار نظام مدیریت کیفیت مبتنی بر استانداردهاي ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ برای تمامی محصولات و IATF ۱۶۹۴۹:۲۰۱۶برای صنایع قطعه سازی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پایدار پلیمر اوژن فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ در راستای تولید و توسعه محصولات و تامین قطعات برای صنایع خودروسازی و ارائه خدمات برای سایر صنایع با تکیه به سوابق مدیران خود در این صنعت و تولید محصولات متنوع جهت تامین نیازهای مشتریان آغاز نمود .

    در ادامه فعالیت شرکت با استقرار نظام مدیریت کیفیت مبتنی بر استانداردهاي ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ برای تمامی محصولات و IATF ۱۶۹۴۹:۲۰۱۶برای صنایع قطعه سازی و با تعهد به برآورده سازي نیازها و انتظارات کلیه ذینفعان و به روزرسانی و توسعه مستمر آنها و همچنین تعهد به رعایت الزامات و مقررات قانونی، فرآیندهاي خود را بر این اساس مستقر نموده و متعهد به بهبود مستمر آنها میباشد.

    همچنین قیمت های رقابتی و توان مهندسی شرکت بواسطه همکاری با شرکتهای خودروسازی شرکت را بر آن داشت تا در چارچوب اهداف و چشم اندازهای شرکت و با استفاده از مهندسی معکوس بخشی قابل توجهی از نیاز بازار داخلی که قبلا از کشورهای دیگر وارد میشد را تامین نماید .

    بستن
محصولات
زه سپر 405 و پارس
زه دور بدنه پارس
زه سپر
نوار نقره ای دور بدنه پارس
نوارهای دکوراتیو (تزیینی)