ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۵۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز-خیابان امام-۱۰۰متربالاترازفلکه باغ گلستان به طرف چهارراه شریعتی -بن بست پیکان-پلاک۳/۱۶
  • درباره ما : شرکت پردیس کابل جاویدی توسط برادران جاویدی که دارای ۴۵ سال سابقه درخشان و کم نظیر در صنعت برق کشور میباشند با هدف تامین سیم و کابل تاسیس ودرحال فعالیت است.رعایت مستمر استانداردها –حقوق مصرف کنندگان-مشتری مداری و عرضه محصولات با کیفیت طبق استانداردهای ملی و بین المللی و رضایت مشتریان و سازمانها و شرکتها از این شرکت نشان دهنده سابقه و اعتبار شرکت در صنعت برق میباشد.همچنین شرکت پردیس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پردیس کابل جاویدی توسط برادران جاویدی که دارای ۴۵ سال سابقه درخشان و کم نظیر در صنعت برق کشور میباشند با هدف تامین سیم و کابل تاسیس ودرحال فعالیت است.رعایت مستمر استانداردها –حقوق مصرف کنندگان-مشتری مداری و عرضه محصولات با کیفیت طبق استانداردهای ملی و بین المللی و رضایت مشتریان و سازمانها و شرکتها از این شرکت نشان دهنده سابقه و اعتبار شرکت در صنعت برق میباشد.همچنین شرکت پردیس کابل جاویدی با داشتن چندین نمایندگی رسمی از مهمترین تولیدکنندگان هم اکنون به عنوان تامین کننده مطرح و دارای حسن شهرت سیم وکابل درکشور به شمار میرود.

    شرکت توانایی تامین انواع سیم و کابل ساختمانی-کابلهای فشارضعیف مس و آلومینیوم-کابلهای فشار متوسط –کابلهای فشار قوی –کابلهای خودنگهدار-هادیهای هوائی ۲۰کیلوولت-کابلهای مخصوص صنایع نفت گاز و پتروشیمی –کابلهای ابزار دقیق-کابلهای مخابراتی و دیگرکابلهای خاص و سفارشی را با قیمت وکیفیت مناسب دارد.

    هم اکنون شرکت سیم وکابل جاویدی همکار شرکت های سیم وکابل یزد,سیم وکابل مسین,سیم وکابل متال,سیم کابل افق البرز بوده و در زمینه عرضه سیم و کابل های خودنگهدار,کابل الومینیومی,کابل مسی,سیم افشان,فشارقوی,فشارضعیف,۲۰ کیلوولت,۴۰۰کیلوولت,سیم نایلونی,سیم ارت لخت,صفحه مسی,پودربنتونیت,کابل میله ای و ... فعالیت می نماید.

    بستن
محصولات
کامپیوتری
کواکسیال
سربدار و زره دار
آلومینیومی و آلیاژ آلومینیومی
مخصوص اتومبیل
معمولی
زره دار
سیم های مسی
آلومینیومی با مغزی فولادی
آلومینیومی و آلیاژ آلومینیومی
خاص
کابلهای کشتی و ساحلی
زره دار با شیلد زوجی و کلی
سربدار و زره دار با شیلد زوجی و کلی
معمولی با شیلد زوجی و کلی
سربدار و زره دار با شیلد کلی
زره دار با شیلد کلی
معمولی با شیلد کلی
سربدار و زره دار با شیلد زوجی و کلی
سربدار و زره دار با شیلد کلی
معمولی با شیلد زوجی و کلی
سرب دار و زره دار
شیلددار و زره دار
زره دار
معمولی