ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : یزد-شهرک صنعتی خضرآباد-میدان اقاقیا-خیابان بنفشه-خیابان بنفشه ۲
  • درباره ما : شرکت پیچاز الکتریک در سال ۱۳۵۹ فعالیت تولیدی خود را با هدف توسعه صنایع داخلی برق در شهر صنعتی یزد آغاز نمود و در طی این مدت همواره سعی مدیران شرکت بر آن بوده است که با بهره گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات مناسب بتوانند محصولات متنوع و با کیفیت بالا را تولید و به مشتریان خود ارائه نمایند. همچنین این شرکت توانسته است با بهرمندی از آزمایشگاه برق مجهز خود بسیاری از آزمون های نوعی (Type Test ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پیچاز الکتریک در سال ۱۳۵۹ فعالیت تولیدی خود را با هدف توسعه صنایع داخلی برق در شهر صنعتی یزد آغاز نمود و در طی این مدت همواره سعی مدیران شرکت بر آن بوده است که با بهره گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات مناسب بتوانند محصولات متنوع و با کیفیت بالا را تولید و به مشتریان خود ارائه نمایند.

    همچنین این شرکت توانسته است با بهرمندی از آزمایشگاه برق مجهز خود بسیاری از آزمون های نوعی (Type Tests) و تمامی آزمونهای فردی (Routine Tests) مرتبط با محصولات خود را انجام داده و گام بلندی در راستای تحقق محصولات جدید و بهبود کیفیت تولیدات خود بردارد.

    این شرکت دارای گواهینامه مدیریت کیفیت، تاییدیه از توانیر، آزمایشگاه KERI کره جنوبی، پژوهشگاه نیرو، جهاد دانشگاهی و اداره استاندارد می باشد.

    مدیریت شرکت پیچاز الکتریک امیدوار است که بتواند با بهره مندی از نظرات سازنده مصرف کنندگان و مدیران صنایع، رضایت هر چه بیشتر مشتریان گرامی را تامین نماید.

    بستن
محصولات
فیوز بوکس
فیوز کاردی
فیوز سیلندری
کلید فیوز قابل قطع زیر بار
کلید فیوز کاردی باکالیتی
کلید فیوز کاردی BMC
کلید فیوز عمودی
کلید فیوز هوایی
کلید دو طرفه
کلید جداساز
پایه فیوز کاردی باکالیتی
پایه فیوزهای کاردی BMC
پایه فیوز حفاظ دار سه پل