ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : قم-شهرک صنعتی شکوهیه-فاز۲-خیابان کلاهدوز نهم-پلاک ۹۱۹
  • درباره ما : این شرکت در سال ۱۳۶۲ در شهر قم به عنوان یک شرکت رده متوسط شروع به کار کرد و در طی این مدت قرار دادهایی با کارخانه ها و شرکت های دولتی و همینطور بخش های پتروشیمی داشته که در همین وبسایت قابل مشاهده هست.استانداردها و گواهی های کسب شده ما در شرکت تابلو برق صنعتی جاسب تابلو با گرفتن استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ و استفاده از دستگاه های مدرن و کارشناسان خبره، امروز توانسته ایم پروژه های عظیمی را در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت در سال ۱۳۶۲ در شهر قم به عنوان یک شرکت رده متوسط شروع به کار کرد و در طی این مدت قرار دادهایی با کارخانه ها و شرکت های دولتی و همینطور بخش های پتروشیمی داشته که در همین وبسایت قابل مشاهده هست.
    استانداردها و گواهی های کسب شده

    ما در شرکت تابلو برق صنعتی جاسب تابلو با گرفتن استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ و استفاده از دستگاه های مدرن و کارشناسان خبره، امروز توانسته ایم پروژه های عظیمی را در سطح کشور به ثبت و انجام برسانیم.
    کارآفرینی در جاسب تابلو

    تابلو برق صنعتی جاسب تابلو در شهرک شکوهیه قم با کارآفرینی بطور مستقیم برای بیش از ۴۰ نفر و همینطور بطور غیر مستقیم برای بیش از ۱۲۰ نفر (عدد تقریبی و شناور) به یک شرکت بنام و مورد اعتماد تبدیل شده ایم که کلیه کارها با داشتن استانداردهای لازم از شرکت توزیع نیروی برق و توانیر صورت میگیرد.

    بستن