ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
تجهیزات و سازه های انتقال سمنان
  • تعداد بازدید : ۳۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان جردن (آفریقا)-خیابان طاهری-پلاک ۳۱-طبقه ۳
  • درباره ما : شرکت تجهیزات و سازه های انتقال سمنان در سال ۱۳۹۵ به منظور تحویل و توسعه و مدیریت اداری و مالی کارخانه دکل سازی سمنان واقع در شهرک صنعتی شرق سمنان تشکیل گردید. کارخانه این شرکت در زمینی به مساحت ۳۸۰۰۰ متر مربع که شامل ۱۴،۰۰۰ متر مربع سالن های تولید و ۲،۰۰۰ متر مربع ساختمان اداری مالی می باشد که با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات احداث گردیده و توانایی تولید حداقل سالیانه ۴۰،۰۰۰ تن استراکچر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات و سازه های انتقال سمنان در سال ۱۳۹۵ به منظور تحویل و توسعه و مدیریت اداری و مالی کارخانه دکل سازی سمنان واقع در شهرک صنعتی شرق سمنان تشکیل گردید.

    کارخانه این شرکت در زمینی به مساحت ۳۸۰۰۰ متر مربع که شامل ۱۴،۰۰۰ متر مربع سالن های تولید و ۲،۰۰۰ متر مربع ساختمان اداری مالی می باشد که با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات احداث گردیده و توانایی تولید حداقل سالیانه ۴۰،۰۰۰ تن استراکچر فلزی و برج های خطوط انتقال نیرو اعم از مشبک و تلسکوپی را دارد.

    واحد مهندسی این مجموعه با کادر مجرب و بهره گیری از سخت افزار و نرم افزار های پیشرفته مورد نیاز، مجری کلیه امور مهندسی و فنی مربوط به آنالیز، طراحی و تهیه نقشه های کارگاهی بر اساس آئین نامه ها و استانداردهای معتبر ملی و بین المللی می باشد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
برج های انتقال نیرو مشبک
برج‌های انتقال نیرو تک پایه
سازه‌ها و استراکچر پست
تجهیزات صنایع نفت،‌گاز و پتروشیمی