ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان -خیابان امام خمینی -خیابان ۱۲ بهمن -بعد از چهاراه اول -سمت راست-پلاک پنجم
  • درباره ما : تاکنون عمده دستگاههای «خنک کننده نیروگاهی» با عناوین مختلفی همچون رادیاتور نیروگاهی ، تیبل کولر ، درای کولر ، کولر هوایی ، فین پلیت کولر و … ( Table Cooler ، Dry Cooler ،CHP Radiator) بعنوان یکی از نیازهای مهم صنایع و نیروگاههای کوچک (CHP)از خارج از کشور تامین گردیده و بسیاری از کارفرمایان این صنعت با مشکلات متعددی جهت مهندسی ، تامین ، حمل ، خدمات پس از فروش و … ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تاکنون عمده دستگاههای «خنک کننده نیروگاهی» با عناوین مختلفی همچون رادیاتور نیروگاهی ، تیبل کولر ، درای کولر ، کولر هوایی ، فین پلیت کولر و … ( Table Cooler ، Dry Cooler ،CHP Radiator) بعنوان یکی از نیازهای مهم صنایع و نیروگاههای کوچک (CHP)از خارج از کشور تامین گردیده و بسیاری از کارفرمایان این صنعت با مشکلات متعددی جهت مهندسی ، تامین ، حمل ، خدمات پس از فروش و … مواجه بوده اند .

    تنوع مولدهای گازسوز و شرایط متفاوت آب و هوایی نیز طیف گسترده ای از این رادیاتورهای خنک کننده را در برمی گیرد که انتخاب ظرفیت حرارتی مناسب آن برای مستلزم طراحی جداگانه هر نیروگاه بر پایه اصول مهندسی ، علمی و تجربی می باشد.

    شرکت فنی مهندسی دماتجهیزرسانا با بهره مندی از دانش فنی و تجربیات ۱۰ ساله گروهی از مهندسین فعال صنایع مختلف جهت تامین این نیاز تشکیل گردید و با اتکال به قدرت خداوند پا به عرصه گسترده صنعت ایران اسلامی نهاده و آماده همکاری و ارائه خدمات گسترده به تلاشگران این صنعت نوپا و سایر صنایع می باشد.

    شایان ذکر است تیم مهندسی و مدیریت این شرکت بر روی انواع مولدهای گازسوز مورد استفاده در نیروگاههای کوچک ، مطالعات تخصصی و تحقیقات علمی داشته و بعنوان مشاور فنی به بیش از ۴۰ مجموعه نیروگاهی خدمات ارائه نموده است.

    همچنین مفتخر است که در سال۹۶ ۱۳ بعنوان بخش مهندسی و مشاور پروژه با همکاری چند شرکت داخلی با محوریت «شرکت مپنا» توانسته در تولید اولین مجموعه صادراتی « درای کولر نیروگاهی دو مرحله ای (Stage Double) » جهت نصب در نیروگاه ۱۰ مگاوات کشور عراق همکاری داشته باشد.

    بستن
محصولات
رادیاتور 10 فن دابل استیج -نیروگاه 4 مگاوات مشهد
مبدلهای حرارتی لوله پوسته
مبدل حرارتی – لوله پوسته ای
کولرهوایی آدیاباتیک (مرطوب)