ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-کیلومتر ۱۰ جاده قدیم کرج-سه راه شهریار به سمت شهریار-نرسیده به سعیدآباد-شهرک صنعتی گلگون-بلوارمرکزی شمالی-مقابل خیابان سوم شمالی-بلوک ۱۰۴۳ -پلاک دوم
  • درباره ما : شرکت ” روشنا فن آوری الف” با نام تجاری صنایع روشنایی الف (ALEF Lighting group) تولید کننده انواع چراغهای روشنایی ال ای دی (LED) یکی از مدعیان صنعت برق و روشنایی کشور به شمار می رود. این شرکت از سال ۱۳۸۸ با هدف خودکفایی و رفع نیازهای کشور در زمینه صنعت روشنایی شروع به فعالیت نموده است و همواره سعی می نماید در مسیر دستیابی به تحقیق و توسعه کارآمد، تربیت نیروی انسانی با نگرش کار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ” روشنا فن آوری الف” با نام تجاری صنایع روشنایی الف (ALEF Lighting group) تولید کننده انواع چراغهای روشنایی ال ای دی (LED) یکی از مدعیان صنعت برق و روشنایی کشور به شمار می رود. این شرکت از سال ۱۳۸۸ با هدف خودکفایی و رفع نیازهای کشور در زمینه صنعت روشنایی شروع به فعالیت نموده است و همواره سعی می نماید در مسیر دستیابی به تحقیق و توسعه کارآمد، تربیت نیروی انسانی با نگرش کاربردی گام بردارد.

    نیاز امروزه ایران به بهینه سازی مصرف انرژی، صنایع روشنایی الف را برآن داشت تا با طراحی و تولید تجهیزات روشنایی و با استفاده از تکنولوژی LED در جهت کاهش هزینه های مصرف انرژی قدم بردارد. بهره‌گیری از LED با راندمان نوری بالا در توان و شارهای نوری متنوع و انطباق با استاندارد ‌های جهانی ، از جمله افتخارات این شرکت می باشد.

    ضمناً این شرکت عضو شرکت های تایید شده سامانه نفت بوده و محصولات تولیدی آن پس از گذراندن آزمون­های مختلف موفق به دریافت تاییدیه ­ها و گواهینامه‌ های مختلف شده است که می توان به برخی موارد به شرح ذیل اشاره کرد:

    دارای تاییدیه سازمان بهره ­وری انرژی ایران (سابا)
    تاییدیه‌ های آزمایشگاه صنعت برق (EPIL)

    تست IP ۶۶ و IP۶۷ (حفاظت در برابر گرد و غبار ، آب و رطوبت)

    حفاظت در برابر شوک الکتریکی

    محدوده دمای کارکرد

    تاییدیه‌ های دانشگاه تهران

    ۸۰< CRI (ضریب تشخیص رنگ)۹۷/۰< PFC (ضریب توان)گروه بازده انرژی Aهمچنین این شرکت با تولید چراغ ضد انفجار ال ای دی (LED EXPLOSIONPROOF) بعنوان اولین چراغ LED ضد انفجار تولید ایران گامی توانمند در جهت خودکفایی ملی، تقویت تولید داخلی و اشتغال زایی برداشته است. و موفق به کسب گواهینامه EX از شرکت آزمایشگاه های صنایع انرژی اپیل شده است . شرکت در حال حاضر دارای خط تولید سه ­گانه به شرح ذیل می­باشد :

    خطوط تولید انواع چراغ­های خیابانی LED
    خطوط تولید انواع چراغ­های پروژکتوری LED
    خطوط تولید چراغ­های صنعتی

    همچنین طراحی­ چراغ­های تولیدی این شرکت انحصاری بوده و دارای گواهی ثبت طرح صنعتی نزد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می­باشد. با توجه به سوابق و تجارب مثبت این شرکت در اجرای پروژه­ های روشنایی آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری اعلام می­دارد.

    بستن
محصولات
چراغ خیابانی فامور 250~100 وات
چراغ خیابانی آرال 150~100 وات
اوان نور افکن 70 وات – 100 وات – 150 وات (High Power LED)
نور افکن اوان 400وات – 500 وات (LED)
نورافکن چیتا 105وات (LED)
اولین پرژکتور ال ای دی ضد انفجار ساخت ایران
پروژکتور LED بلومان 100 الی 300 وات
پرژکتور ال ای دی ضد انفجار ساخت ایران
چراغ سوله ای ، سوپر مارکتی، کارگاهی آویز بلومان
چراغ سوله ایی یوفو 300~100 وات
چراغ خیابانی بلومان