ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان -خیابان فردوسی -روبروی بانک صادرات -ساختمان فردوسی ۲ -طبقه اول -واحد ۲
  • درباره ما : اندیشه ، فکر جهانی ، تولیدملی ، تلاش و همت ، به پشتوانه سوابق و تجربیات ارزشمند مدیران و همچنین به کارگیری علم روز در راستای ارائه بهترین کالاها و خدمات، برای تولیدکنندگان برتر افتخار ماست.در راستای اقتصاد مقاومتی، شرکت زمرد نور اسپرلوس فعالیتش را از سال ۱۳۸۲ در عرصه صنعت روشنائی آغاز نموده و در این مسیر موفق به جلب رضایت مشتریان داخلی وخارجی خویش گردیده است. این شرکت با بهره گیری از دان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    اندیشه ، فکر جهانی ، تولیدملی ، تلاش و همت ، به پشتوانه سوابق و تجربیات ارزشمند مدیران و همچنین به کارگیری علم روز در راستای ارائه بهترین کالاها و خدمات، برای تولیدکنندگان برتر افتخار ماست.
    در راستای اقتصاد مقاومتی، شرکت زمرد نور اسپرلوس فعالیتش را از سال ۱۳۸۲ در عرصه صنعت روشنائی آغاز نموده و در این مسیر موفق به جلب رضایت مشتریان داخلی وخارجی خویش گردیده است.
    این شرکت با بهره گیری از دانش روز دنیا و استفاده از تجربه فعالان این عرصه گام بلند در جهت تولید چراغهای دفنی و دکوراتیو را به صورت حرفه ای، تخصصی اجرائی کرد.
    شرکت زمرد نور اسپرلوس با هدف توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، اقدام به برنامه ریزی و ایجاد دپارتمانهای تخصصی تولید نموده است. ناگفته نماند؛ صنعت روشنائی، مکمل هنر معماری و خلق فضا می باشد و در این راستا باید واقعیتی را بپذیریم که طراحان و معماران با استفاده از تکنولوژی روز صنعت روشنائی ، اثر خلق شده خود را شکیل تر به نمایش خواهند گذاشت.
    پیام ما کسب رضای قادر متعالی و خدمت به بندگان اوست تا بتوان با تاثیرگذاری جدی بر فضای کسب و کار متکی به نوآوری وفناوری در کشور مقتدرمان ایران، گامی بلند برای رسیدن به قله های پیشرفت برداریم.

    بستن
محصولات
چراغ دفنی عطارد
چراغ دفنی مریخ
چراغ دکوراتیو نیم گرد یک طرفه
چراغ ال ای دی الیپس ( حمامی )
چراغ چشمی پارکتی
چراغ چمنی گرد ( مات ، شفاف )
چراغ دفنی گرد زهره کد 22022
چراغ دفنی گرد زهره کد 22023
چراغ دفنی ونوس
چراغ دفنی زحل
چراغ دکوراتیو نیم گرد یک طرفه
چراغ دکوراتیو نیم گرد دو طرفه
چراغ دکوراتیو مکعبی یک طرفه پایه جیوتن
چراغ دکوراتیو گرد چهار طرفه کد 115
چراغ دکوراتیو کد 119
قاب هالوژن
چراغ لاین کد 5035
چراغ چمنی چهارگوش ( مات ، شفاف )
چراغ پارکتی یا چراغ چشمی
چراغ ال ای دی الیپس ( حمامی )