ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-خیابان چهارباغ خواجو-پلاک ۱۲۱
  • درباره ما : SMP(سرزمین مهدیار پایا) در سال ۱۳۶۸، در راستای بومی سازی و توسعه دانش فنی در حوزه ی صنایع برق کشور به همت سید محسن پورسعید اصفهانی در اصفهان تاسیس گردید. این مجموعه، بتدریج و با ثبات وضعیت اقتصادی کشور در ایام پس از جنگ تحمیلی توانست با تکیه بر حضور توانمند در بازارهای داخلی و با کیفیت روزافزون قطعات و تجهیزات تولیدی ضمن گسترش دامنه ی تولیدات خود، جایگاه خود را در این حوزه تثبیت نماید. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    SMP(سرزمین مهدیار پایا) در سال ۱۳۶۸، در راستای بومی سازی و توسعه دانش فنی در حوزه ی صنایع برق کشور به همت سید محسن پورسعید اصفهانی در اصفهان تاسیس گردید. این مجموعه، بتدریج و با ثبات وضعیت اقتصادی کشور در ایام پس از جنگ تحمیلی توانست با تکیه بر حضور توانمند در بازارهای داخلی و با کیفیت روزافزون قطعات و تجهیزات تولیدی ضمن گسترش دامنه ی تولیدات خود، جایگاه خود را در این حوزه تثبیت نماید.

    با توجه به احساس نیاز صنعت برق استان و به جهت هم سویی در پیشرفت و سیاست گذاری های خرد و کلان، و رویکرد مجموعه در تعامل سازنده و گره گشا با دیگر همکاران، SMP(سرزمین مهدیار پایا) در سال ۱۳۸۱ وارد انجمن - تازه تاسیس - تخصصی صنایع همگن برق و الکترونیک اصفهان شد. در حال حاضر مدیرعامل شرکت، سید محسن پورسعید ریاست دوره ای این انجمن را نیز عهده دار می باشند.

    در طول این سه دهه، SMP موفق به اخذ گواهینامه های معتبر و مختلف داخلی و خارجی از جمله : ISO ۹۰۰۰۱, ۲۰۰۰، CE، TUV Cert، ATEX و همچنین اخذ تاییدیه ی بیش از ۳۵ مجموعه صنعتی کشور شده که گواه بر کسب اعتماد بازار داخلی می باشد.

    تولید بیش از ۱۵۰۰ نوع قطعه و تجهیزات تخصصی گامی است در جهت خودکفایی و بالندگی صنایع برق کشور.

    با امید به آینده، با تجربه ی متخصصانمان، با تلاش و همت کارکنان و با تکیه بر انگیزه و دانش مدرن همکاران جوانانمان و به پشتوانه ی حضور فعال در دهها نمایشگاه داخلی و خارجی چشم به بازارهای بین المللی و صادرات گام به گام تولیداتمان داریم.

    مشخصات ثبتی شرکت:

    نام ثبتی شرکت: سرزمین مهدیار پایا

    نوع شخصیت حقوقی: سهامی خاص

    نام تجاری شرکت: SMP

    شماره ثبت: ۶۱۸۲۴

    کداقتصادی: ۴۱۱۶۳۸۴۶۹۷۹۴

    بستن
گواهی نامه ها
ATEX
ISO 9001:2000
CE
محصولات
سطح سنج مایعات - سطح سنج مخازن
روتاری پدل سوئیچ - سطح سنج چرخشی